Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7719 7720 7721 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Det är jobbigt när man bor för långt bort för att trösta sina vänner och göra dem glada, det är än värre när man inte har pengar på telen för att sms:a henne

Gör inget dumt älskade Cara Riddle det är inte värt det ♥

29 sep, 2012 17:01

melle-hjrta
Elev

Avatar


29 sep, 2012 17:03

Pixie
Elev

Avatar


29 sep, 2012 17:03

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag är snart på andra säsongen i Glee! *Tagga Ginny00 för att... bara för att *

Det var en gång då Johanna blev rädd för att alla är så snabba, hon är liksom på lite mer än halva andra säsongen..

29 sep, 2012 17:04

Solkatten
Elev

Avatar


Skriver på min engelska fanfic.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

29 sep, 2012 17:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Jag är snart på andra säsongen i Glee! *Tagga Ginny00 för att... bara för att *

Det var en gång då Johanna blev rädd för att alla är så snabba, hon är liksom på lite mer än halva andra säsongen..
Haha, jag kanske sitter vid datorn lite mer än jag borde...

29 sep, 2012 17:09

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Jag är snart på andra säsongen i Glee! *Tagga Ginny00 för att... bara för att *

Det var en gång då Johanna blev rädd för att alla är så snabba, hon är liksom på lite mer än halva andra säsongen..
Haha, jag kanske sitter vid datorn lite mer än jag borde...

vem gör inte det Men inte ens jag ser mer än ett avsnitt per dag.

29 sep, 2012 17:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Jag är snart på andra säsongen i Glee! *Tagga Ginny00 för att... bara för att *

Det var en gång då Johanna blev rädd för att alla är så snabba, hon är liksom på lite mer än halva andra säsongen..
Haha, jag kanske sitter vid datorn lite mer än jag borde...

vem gör inte det Men inte ens jag ser mer än ett avsnitt per dag.
Det gör jag XD

29 sep, 2012 17:17

smartbabe
Elev

Avatar


Känns som att jag tappat kontakten med alla här på Mugglarportalen, eftersom jag varit borta så länge.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi49.tinypic.com%2F14ijytj.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi49.tinypic.com%2F2z71vec.gif

29 sep, 2012 17:21

Dream
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Dream:
jo, nu har jag två hundar här hemma som springer omkring och busar ♥ sötisar är dem, men det blir nog inte en lugn sekund på hela dagen, hehe </3

Nu har jag EN hund här hos farmor och farfar

Nu finns det ett antal sidor till i denna tråd som blivit skrivna medan jag varit busy But a late answer can't be that bad... Hihi, hundisar är awesome, alltid fullt upp med dem men det är ju självklart värt det ♥ Vilken ras är den hunden btw? ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fee9cab6f5e9b5ec7665546f0efa1933d%2Ftumblr_inline_oi71haWEQ21uzopwm_500.gif

29 sep, 2012 17:23

1 2 3 ... 7719 7720 7721 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.