Rollspel [Privat Mily & J_J]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel [Privat Mily & J_J]
|
Borttagen
|
alice stod tyst ne bit bort nu
KAtarian sprang ner ifrån trapporna och öppnar dörren och såg Edvin och kände direkt hur hon blev blyg "hej"mumlade ohn
18 feb, 2015 19:27
|
|
Borttagen
|
" h h hej " stammade Edvin nervöst han lekte med fingrarna
18 feb, 2015 19:28
|
|
Borttagen
|
Katarian tänkte
-e det något som har hänt?2fårgade on u
18 feb, 2015 19:29
|
|
Borttagen
|
" J ja jag tänkte fråga dig om du ville gå på konstgalleriet med fika efteråt " sa Edvin nervöst
18 feb, 2015 19:30
|
|
Borttagen
|
Katarina log stort direkt "ja skuel bli jä..jätte kul"Sa hon nu och kolalde p åhno
Alcie lsysnar och log lite
18 feb, 2015 19:34
|
|
Borttagen
|
" N när kan du? " frågade Edvin nervöst
18 feb, 2015 19:36
|
|
Borttagen
|
Katarina tänkte "jag kan när som"Sa ahon nu snällt
18 feb, 2015 19:38
|
|
Borttagen
|
" I ikväll? " frågade Edvin nervöst
18 feb, 2015 19:45
|
|
Borttagen
|
Katarina kollade klockan "såklart hartid faktiskt har inget för mig"Sa hon lugnt och blygt nu
Alcie log stort til
18 feb, 2015 19:46
|
|
Borttagen
|
Edvin log
" Då då ses vi ikväll " sa Edvin nervöst
18 feb, 2015 19:49
|
Du får inte svara på den här tråden.