Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Disenchanted
Elev |
6 maj, 2014 19:51 |
|
Elma00
Elev |
6 maj, 2014 19:52 |
|
Matilda Black
Elev |
6 maj, 2014 20:04 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Nitar ♥ Hårdrockare här så duh! xD Hahaha nähäää, du är ju så paljett-tjej, det vet jag! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 6 maj, 2014 21:47 |
|
Borttagen
|
Paljetter är finast!
7 maj, 2014 06:47 |
|
baramin
Elev |
PALJETTER ♥ i do love me some glitter.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 7 maj, 2014 10:33 |
|
Vildvittra
Elev |
Nitar ♥
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 7 maj, 2014 10:35 |
|
Klaestron
Elev |
7 maj, 2014 11:22 |
|
Ladusvalan
Elev |
Gud, vad tråkiga ni är! ;-) Paljetter ska det vara! Så sjukt mycket festligare!!
Resultat i frågan "paljetter eller nitar?": 16-3 till nitar! Obs! Ny fråga i första inlägget! 7 maj, 2014 14:01 |
|
MizzNina
Elev |
Åh, så svårt... George Clooney har ju varit en av drömmännen sen man var liten ju... Men så sent som i måndags satt jag och en av mina vänner och diskuterade hur söt (och bra) Ewan är.. GAH! Erhm... Äh, det får bli Ewan McGregor, jag har fler filmer med honom i min hylla än med George.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 7 maj, 2014 14:04 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen