One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
30 okt, 2012 13:55 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av HannaPanna: jag och LunaLovegood1 sitter och sjunger alla de fina pojkarnas låtar, jag kommer inte ha någon röst kvar imorgon. Jag har inte kvar nån röst redan nu ._. det har du ju visst det plus att du hade en bra röst innan också ._.
30 okt, 2012 13:56 |
|
celina
Elev |
![]() no fence 1D lovers men jag klarar inte av att lyssna på deras musik i mer än några sekunder.. förstör mina öron.. Instagram: celinawestberg
30 okt, 2012 14:14 |
|
Tonks-nea1
Elev |
Skrivet av celina: Alla gillar vad man gillar ![]() no fence 1D lovers men jag klarar inte av att lyssna på deras musik i mer än några sekunder.. förstör mina öron..
30 okt, 2012 14:15 |
|
celina
Elev |
Skrivet av Tonks-nea1: Skrivet av celina: Alla gillar vad man gillar ![]() no fence 1D lovers men jag klarar inte av att lyssna på deras musik i mer än några sekunder.. förstör mina öron.. jo jag vet ;D ni/du harar säkert parkway drive eller zz top m.m Instagram: celinawestberg
30 okt, 2012 14:22 |
|
Tonks-nea1
Elev |
Skrivet av celina: Helt ärligt så vet jag inte änns vilka det är Skrivet av Tonks-nea1: Skrivet av celina: Alla gillar vad man gillar ![]() no fence 1D lovers men jag klarar inte av att lyssna på deras musik i mer än några sekunder.. förstör mina öron.. jo jag vet ;D ni/du harar säkert parkway drive eller zz top m.m
30 okt, 2012 14:30 |
|
celina
Elev |
Skrivet av Tonks-nea1: Skrivet av celina: Helt ärligt så vet jag inte änns vilka det är Skrivet av Tonks-nea1: Skrivet av celina: Alla gillar vad man gillar ![]() no fence 1D lovers men jag klarar inte av att lyssna på deras musik i mer än några sekunder.. förstör mina öron.. jo jag vet ;D ni/du harar säkert parkway drive eller zz top m.m checka in låten på min profil Instagram: celinawestberg
30 okt, 2012 14:45 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Tonks-nea1: Skrivet av Solkatten: Jag ska se dom i köpenhamn..............med min mamma............. Någon annan som ska försöka få tag i biljetter till konserten i Köpenhamn?! Hade vart kul om någon mer svensk hade åkt, haha. Kommer bara känna mig helt lost att stå i en kö där alla pratar danska. :s Hoppas jag verkligen får tag i en biljett! ♥ Så du ska dit alltså? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 okt, 2012 14:49 |
|
Shaunee
Elev |
Jag ska fråga mamma snart... Kommer få ett nej...
30 okt, 2012 14:51 |
|
HannaPanna
Elev |
"I'm in love with you... and all your/these little things..."
bara jag som var lite dirtyminded och misstolkade det där? ^^ eller, ja inte riktigt då... men nästan...
30 okt, 2012 14:51 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen