@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ja, vi sålde de på en maknad för 3 veckor sen Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Alla som såg de här pären trodde att det var godis (eller de som såg de på bild) ![]() Jag tycker inte dem ser ut som godis... lol. inte jag heler! Men jättemånga bara: " Är det där godis?" Det där är väl potatis? lol Haha, men du sa ju pären? xD Aja, man kanske säger det där du bor, dunno. c: 29 sep, 2012 13:13 |
|
joel9324
Elev |
29 sep, 2012 13:19 |
|
Solkatten
Elev |
Känslan då man har tråkigt och vill ha något att göra men samtidigt är för lat för att orka göra något. -.-
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 sep, 2012 13:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ja, vi sålde de på en maknad för 3 veckor sen Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Alla som såg de här pären trodde att det var godis (eller de som såg de på bild) ![]() Jag tycker inte dem ser ut som godis... lol. inte jag heler! Men jättemånga bara: " Är det där godis?" Det där är väl potatis? lol Haha, men du sa ju pären? xD Aja, man kanske säger det där du bor, dunno. c: Jaha... tänkte inte på det xD. Men du vet, dotter till potatis odlare och norlännig. 29 sep, 2012 13:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ja, vi sålde de på en maknad för 3 veckor sen Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Alla som såg de här pären trodde att det var godis (eller de som såg de på bild) ![]() Jag tycker inte dem ser ut som godis... lol. inte jag heler! Men jättemånga bara: " Är det där godis?" Det där är väl potatis? lol Haha, men du sa ju pären? xD Aja, man kanske säger det där du bor, dunno. c: Jaha... tänkte inte på det xD. Men du vet, dotter till potatis odlare och norlännig. Haha, okej, då förstår jag c: 29 sep, 2012 13:26 |
|
Borttagen
|
Grädde är jättegott
29 sep, 2012 13:27 |
|
Solkatten
Elev |
Det regnar.
Edit; Har 15500 inlägg. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 sep, 2012 13:30 |
|
tyri
Elev |
29 sep, 2012 13:33 |
|
joel9324
Elev |
29 sep, 2012 13:34 |
|
Solkatten
Elev |
Fast om man äter för mycket grädde är det plötsligt äckligt. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 sep, 2012 13:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen