Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Elin@: KossanBerta: MYLIN! ONE TRUE FAIRY! 8D Men asså, du behöver inte kidnappa mig. Jag förljer med frivilligt! c: Vad bra! :'3 *lägger tillbaka min stora säck som det står " INTE ETT BARN, BARA POTATIS" på under sängen* Skrivet av Wingardium Leviosa: KossanBerta jaaa, vi måste skriva mer i fisa-tråden. :3 och jag SKA se på sherlock... någon gång. Mycket bra, mycket bra. :3 Skrivet av Borttagen: KossanBerta Awh maai. Ralph och allt det där... och awh ♥ TACK! 8D Varsegod! 8D *attackkram* 1 apr, 2012 17:36 |
|
Alice...
Elev |
KossanBerta:
Ok först så måste jag kommentera ditt namn: DET ÄR SÅ AWESOME! 8D Annars så är du supermegaSHERLOCKawesome!! Och våra samtal är typ de bästa ever BILD TILL DIG: ![]()
1 apr, 2012 18:11 |
|
Borttagen
|
^ TACK! ;u;
1 apr, 2012 18:31 |
|
Borttagen
|
KossanBerta
![]() Nooo.... just kiddin ![]() ________________________________________ Sen vill jag ge en komplimang till en helt otrolig tjej. si_tonks Du är verkligen bäst. snäll ivrig _understreck :3 trevlig ond >8[ najsig knäpp svensk ![]() ![]() ![]() ![]() Du förtjänar verkligen platsen som prefekt. Du är verkligen awesome. 2 apr, 2012 08:46 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
2 apr, 2012 08:56
Detta inlägg ändrades senast 2012-04- 3 kl. 11:51
|
|
J-star Black
Elev |
2 apr, 2012 10:59 |
|
si_tonks
Elev |
2 apr, 2012 16:29 |
|
joel9324
Elev |
2 apr, 2012 16:34 |
|
Borttagen
|
^
Thank ya, bro! 2 apr, 2012 16:36 |
|
J-star Black
Elev |
Tusen komplimanger till Minidjuret som är så awesome, glad och rolig♥♥♥ Du får aldrig tro nåt annat än att du är en fantastisk, underbar, unik tjej
![]() ![]()
2 apr, 2012 23:29 |
Du får inte svara på den här tråden.



















Mugglarportalen