One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lisa311
Elev |
Älskar dem
Don't Worry, Be Happy 30 okt, 2012 11:11 |
|
Tonks-nea1
Elev |
Har ni sätt what makes you beautyful behind the scens när Liam säger "why not just dyve down?" och louis bara ger han en bitch slap
http://www.youtube.com/watch?v=GlWN6Zn8AaA
30 okt, 2012 11:16 |
|
Solkatten
Elev |
Någon annan som ska försöka få tag i biljetter till konserten i Köpenhamn?! Hade vart kul om någon mer svensk hade åkt, haha. Kommer bara känna mig helt lost att stå i en kö där alla pratar danska. :s
Hoppas jag verkligen får tag i en biljett! ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 okt, 2012 13:08 |
|
Bombarda
Elev |
asså varför är UP ALL NIGHT borta från spotify ? :O
Kärlek till alla! 30 okt, 2012 13:10 |
|
Solkatten
Elev |
Lol, använd Youtube istället. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 okt, 2012 13:11 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Bombarda: Den försvann ett tag för att de skulle byta ut den vanliga mot Souvenir Edition, men den är tillbaka uppe nu. Take Me Home finns också (fast låtarna går inte att lyssna på såklart) och det gör mig extremt övertaggad!asså varför är UP ALL NIGHT borta från spotify ? :O 30 okt, 2012 13:14
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-30 kl. 13:15
|
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Solkatten: Lol, använd Youtube istället. xD I do, men jag tyckte bara att det var konstigt att albumet var bort ;P Kärlek till alla! 30 okt, 2012 13:15 |
|
Tonks-nea1
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag ska se dom i köpenhamn..............med min mamma.............Någon annan som ska försöka få tag i biljetter till konserten i Köpenhamn?! Hade vart kul om någon mer svensk hade åkt, haha. Kommer bara känna mig helt lost att stå i en kö där alla pratar danska. :s Hoppas jag verkligen får tag i en biljett! ♥
30 okt, 2012 13:50 |
|
HannaPanna
Elev |
jag och LunaLovegood1 sitter och sjunger alla de fina pojkarnas låtar, jag kommer inte ha någon röst kvar imorgon.
30 okt, 2012 13:52 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av HannaPanna: jag och LunaLovegood1 sitter och sjunger alla de fina pojkarnas låtar, jag kommer inte ha någon röst kvar imorgon. Jag har inte kvar nån röst redan nu ._.
30 okt, 2012 13:53 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen