@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
HAHAHA. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 sep, 2012 23:18
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-28 kl. 23:20
|
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Afturelding: Vi tittar på Star Wars episod ett. Jag har faktiskt aldrig, i mitt 19-åriga liv, sett en hel Star Wars film... haha. Same here, fast jag är ett år äldre än dig och har fortf aldrig sett det :o Bra, då är jag inte ensam. Nu har vi ju dock bestämt oss för att se dem för att jag ska förstå vad i hela friden sambon och hans lillebror pratar om ![]() ![]()
28 sep, 2012 23:18 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: Skrivet av Neeyum: Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: ni kan flytta med mig och si_tonks Neeyum, vi kan flytta till London eller nåt tillsammans när vi blir äldre!!! lol bestämt jag tänker extrajobba på nando's och milkshake city och NÅGON DAG KOMMER THE BOYS KOMMA IN OCH BESTÄLLA jag ska flytta till london och bo där med harry OCH JAG ÄLSKAR MILKSHAKE Då hoppar Agnes ner i en väska och följer med så att hon kan starta en åzum karriär, bli rik och sedan leva loppan och live while she's young. Det här kommer att bli awesome you guys! asdfghjk ![]()
28 sep, 2012 23:18 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Afturelding: Jaa, lycka till xD Jag har inte förstått grejjen.. Tkr inte handlingen verkar så intressant Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Afturelding: Vi tittar på Star Wars episod ett. Jag har faktiskt aldrig, i mitt 19-åriga liv, sett en hel Star Wars film... haha. Same here, fast jag är ett år äldre än dig och har fortf aldrig sett det :o Bra, då är jag inte ensam. Nu har vi ju dock bestämt oss för att se dem för att jag ska förstå vad i hela friden sambon och hans lillebror pratar om 28 sep, 2012 23:20 |
|
Solkatten
Elev |
Oppan Gangnam Style mitt i allt också. HAHAHAH. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 sep, 2012 23:22 |
|
Pixie
Elev |
28 sep, 2012 23:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: Skrivet av Neeyum: Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: ni kan flytta med mig och si_tonks Neeyum, vi kan flytta till London eller nåt tillsammans när vi blir äldre!!! lol bestämt jag tänker extrajobba på nando's och milkshake city och NÅGON DAG KOMMER THE BOYS KOMMA IN OCH BESTÄLLA jag ska flytta till london och bo där med harry OCH JAG ÄLSKAR MILKSHAKE Då hoppar Agnes ner i en väska och följer med så att hon kan starta en åzum karriär, bli rik och sedan leva loppan och live while she's young. Det här kommer att bli awesome you guys! asdfghjk Se upp London! Här kommer ett gäng med nördar! ♥ 28 sep, 2012 23:25 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Afturelding: Jaa, lycka till xD Jag har inte förstått grejjen.. Tkr inte handlingen verkar så intressant Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Afturelding: Vi tittar på Star Wars episod ett. Jag har faktiskt aldrig, i mitt 19-åriga liv, sett en hel Star Wars film... haha. Same here, fast jag är ett år äldre än dig och har fortf aldrig sett det :o Bra, då är jag inte ensam. Nu har vi ju dock bestämt oss för att se dem för att jag ska förstå vad i hela friden sambon och hans lillebror pratar om Tack, den är tydligen slut nu xD Nej, jag har rätt svårt för sci-fi på det stora hela också. ![]() ![]()
28 sep, 2012 23:26 |
|
Pixie
Elev |
28 sep, 2012 23:29 |
|
Obliviate_
Elev |
Who is this tardis you all speak of?
28 sep, 2012 23:30 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen