@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
28 sep, 2012 22:58 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Pixie: omg mugglis har en ny funktion så man kan chatta med flera OMG jag har väntat länge happiiiiiiii jag vet omfgomfgomfg 28 sep, 2012 22:59 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Neeyum: Skrivet av Pixie: omg mugglis har en ny funktion så man kan chatta med flera OMG jag har väntat länge happiiiiiiii jag vet omfgomfgomfg NU KAN FLERA PERSONER KOMMA IN I MIN PERVERSA ROLIGA VÄRLD!!!
28 sep, 2012 23:00 |
|
ol!v!a
Elev |
Jag är kär! ♥
28 sep, 2012 23:05 |
|
Afturelding
Elev |
Vi tittar på Star Wars episod ett. Jag har faktiskt aldrig, i mitt 19-åriga liv, sett en hel Star Wars film... haha.
![]() ![]()
28 sep, 2012 23:07 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Afturelding: Vi tittar på Star Wars episod ett. Jag har faktiskt aldrig, i mitt 19-åriga liv, sett en hel Star Wars film... haha. SHAME ON YOU
28 sep, 2012 23:08 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Afturelding: Vi tittar på Star Wars episod ett. Jag har faktiskt aldrig, i mitt 19-åriga liv, sett en hel Star Wars film... haha. SHAME ON YOU JAG VET! Vi tittar mycket just för att jag inte sett någon av dem och för att min sambo är riktig Star Wars-nörd. Jag förstår inte vad han pratar om x) Det är som om han inte ens hade sett HP filmerna liksom. Jag beställde boken "how to speak wookie" idag till hans födelsedag nästa lördag dessutom, känns som att det är bra att veta vad det är då ![]() ![]()
28 sep, 2012 23:10 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Pixie: Skrivet av Afturelding: Vi tittar på Star Wars episod ett. Jag har faktiskt aldrig, i mitt 19-åriga liv, sett en hel Star Wars film... haha. SHAME ON YOU JAG VET! Vi tittar mycket just för att jag inte sett någon av dem och för att min sambo är riktig Star Wars-nörd. Jag förstår inte vad han pratar om x) Det är som om han inte ens hade sett HP filmerna liksom. Jag beställde boken "how to speak wookie" idag till hans födelsedag nästa lördag dessutom, känns som att det är bra att veta vad det är då Jag är typ uppvuxen med star wars.. Vi har haft Star wars figurer ända sen jag var liten, jag lekte med dom som när jag lekte med barbie och ken haha
28 sep, 2012 23:13 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Afturelding: Skrivet av Pixie: Skrivet av Afturelding: Vi tittar på Star Wars episod ett. Jag har faktiskt aldrig, i mitt 19-åriga liv, sett en hel Star Wars film... haha. SHAME ON YOU JAG VET! Vi tittar mycket just för att jag inte sett någon av dem och för att min sambo är riktig Star Wars-nörd. Jag förstår inte vad han pratar om x) Det är som om han inte ens hade sett HP filmerna liksom. Jag beställde boken "how to speak wookie" idag till hans födelsedag nästa lördag dessutom, känns som att det är bra att veta vad det är då Jag är typ uppvuxen med star wars.. Vi har haft Star wars figurer ända sen jag var liten, jag lekte med dom som när jag lekte med barbie och ken haha Min lillebror är likadan, faktiskt. Vi växte upp i samma hus men jag föredrog sagor och fantasy, och sen kom Harry Potter när jag var sju. Jag har aldrig riktigt gillar sci-fi faktiskt, jag håller mig som sagt till fantasy, och även där är jag rätt kräsen. Jag tycker till exempel att det är fruktansvärt tråkigt att läsa Tolkien, och första sagan om ringen ska vi inte ens tala om... x) ![]() ![]()
28 sep, 2012 23:16 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Afturelding: Vi tittar på Star Wars episod ett. Jag har faktiskt aldrig, i mitt 19-åriga liv, sett en hel Star Wars film... haha. Same here, fast jag är ett år äldre än dig och har fortf aldrig sett det :o 28 sep, 2012 23:17 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen