@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Den här dagen var verkligen värdelös. Förutom kvällen, då jag åkte till Hanna och vi tittade på Red Dragon och åt kakor, och avgudade Edward Norton och Ralph Fiennes.
Me like. Morgondagens prognos är bättre, då jag ska till Uppsala och vara med fint folk! 28 sep, 2012 22:47 |
|
scarhead
Lärare |
själv tycker jag att det bästa namnet som den här tråden någonsin har haft är 'scarhead antecknar'
tack tack Regulus 28 sep, 2012 22:47 |
|
Borttagen
|
Neeyum, vi kan flytta till London eller nåt tillsammans när vi blir äldre!!! lol
28 sep, 2012 22:50 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: ni kan flytta med mig och si_tonksNeeyum, vi kan flytta till London eller nåt tillsammans när vi blir äldre!!! lol 28 sep, 2012 22:52 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: ni kan flytta med mig och si_tonks Neeyum, vi kan flytta till London eller nåt tillsammans när vi blir äldre!!! lol bestämt jag tänker extrajobba på nando's och milkshake city och NÅGON DAG KOMMER THE BOYS KOMMA IN OCH BESTÄLLA 28 sep, 2012 22:52 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Neeyum: Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: ni kan flytta med mig och si_tonks Neeyum, vi kan flytta till London eller nåt tillsammans när vi blir äldre!!! lol bestämt jag tänker extrajobba på nando's och milkshake city och NÅGON DAG KOMMER THE BOYS KOMMA IN OCH BESTÄLLA jag ska flytta till london och bo där med harry OCH JAG ÄLSKAR MILKSHAKE
28 sep, 2012 22:53 |
|
joel9324
Elev |
28 sep, 2012 22:54 |
|
Pixie
Elev |
28 sep, 2012 22:55 |
|
Obliviate_
Elev |
haha. katterna ska få bo hos svärfar i tre dagar medans vi flyttar, vi kommer knappt vara här alls. Är orolig för mina kissar :< Tänk om dom dör?
Nej men srsly. Den ena är jätte "mattig" och gömmer sig såfort hon inte ser mig osv. Haha. Åh. Snacka om o va mammig emot ett djur :< 28 sep, 2012 22:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Skrivet av Neeyum: Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: ni kan flytta med mig och si_tonks Neeyum, vi kan flytta till London eller nåt tillsammans när vi blir äldre!!! lol bestämt jag tänker extrajobba på nando's och milkshake city och NÅGON DAG KOMMER THE BOYS KOMMA IN OCH BESTÄLLA jag ska flytta till london och bo där med harry OCH JAG ÄLSKAR MILKSHAKE Då hoppar Agnes ner i en väska och följer med så att hon kan starta en åzum karriär, bli rik och sedan leva loppan och live while she's young. 28 sep, 2012 22:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen