@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
baramin
Elev |
När man gäspar är det för att man inte får tillräckligt med syre till hjärnan. Mhm!
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 28 sep, 2012 22:06 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Cinnamonagouti: Åh, det där känner jag igen </3 Alltså jag är efterbliven... Kom precis på att om man klickar på den lilla lappen bredvid användarnamnet i "senaste inlägg" så kommer man till senaste inlägget i tråden. :cc Vad snackar ni om... ? O.o Vilken lapp? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 sep, 2012 22:06 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Cinnamonagouti: Åh, det där känner jag igen </3 Alltså jag är efterbliven... Kom precis på att om man klickar på den lilla lappen bredvid användarnamnet i "senaste inlägg" så kommer man till senaste inlägget i tråden. :cc Och ÄNDÅ gick jag in till sista sidan via förstasidan när jag skulle skriva det i den här tråden istället för att klicka där </3 eller vänta.. sen när måste man gå till sista sidan för att svara på en tråd? alltså efterbliven var det ja <///3 Solkatten: Om du går till en forumkategori och tittar under kolumnen "senaste inlägg" så finns det en liten vit lapp/fyrkant med en pil framför. All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 28 sep, 2012 22:07 |
|
DarkBells
Elev |
Jag ler ett snett leende så fort jag ser ett bevakat inlägg eller ett nytt meddelande.
Min kind värker...
28 sep, 2012 22:12 |
|
melle-hjrta
Elev |
28 sep, 2012 22:13 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Freja: oh.. Jag har aldrig fått det :c Ahh! Fick ett elevhemspoäng för ett inlägg idag, tack, tack, tack, det gjorde min dag ♥♥♥ Someday you will bro Everything is Dramione and nothing hurts. 28 sep, 2012 22:15 |
|
Borttagen
|
Ska skriva lite
28 sep, 2012 22:18 |
|
Borttagen
|
Jaaaaag vill träffa Neeyum... Igen.
28 sep, 2012 22:26 |
|
Neeyum
Elev |
jag vill träffa dig igen damn it jag saknar dig så mycket 28 sep, 2012 22:32 |
|
Borttagen
|
Jag vill också träffa Neeyum, igen '-'
28 sep, 2012 22:36 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen