Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7702 7703 7704 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
baramin
Elev

Avatar


När man gäspar är det för att man inte får tillräckligt med syre till hjärnan. Mhm!

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

28 sep, 2012 22:06

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av LolFeelings:
Skrivet av Cinnamonagouti:
Alltså jag är efterbliven... Kom precis på att om man klickar på den lilla lappen bredvid användarnamnet i "senaste inlägg" så kommer man till senaste inlägget i tråden. :cc
Åh, det där känner jag igen </3

Vad snackar ni om... ? O.o Vilken lapp?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

28 sep, 2012 22:06

Cinnamonagouti
Elev

Avatar


Skrivet av LolFeelings:
Skrivet av Cinnamonagouti:
Alltså jag är efterbliven... Kom precis på att om man klickar på den lilla lappen bredvid användarnamnet i "senaste inlägg" så kommer man till senaste inlägget i tråden. :cc
Åh, det där känner jag igen </3

Och ÄNDÅ gick jag in till sista sidan via förstasidan när jag skulle skriva det i den här tråden istället för att klicka där </3


eller vänta.. sen när måste man gå till sista sidan för att svara på en tråd? alltså efterbliven var det ja <///3

Solkatten: Om du går till en forumkategori och tittar under kolumnen "senaste inlägg" så finns det en liten vit lapp/fyrkant med en pil framför.

All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost.

28 sep, 2012 22:07

DarkBells
Elev

Avatar


Jag ler ett snett leende så fort jag ser ett bevakat inlägg eller ett nytt meddelande.
Min kind värker...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F89bf6fd748dbd94db52a2592e9fbbd80%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2Fb0df532a3b88a991d7633b1d07195a1a%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o2_r1_500.gif

28 sep, 2012 22:12

melle-hjrta
Elev

Avatar


såg dödsrelikerna märket på Paranormal Activity 3, fast utan fläderstaven

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_masbspN9G31rthe12.gif

28 sep, 2012 22:13

Freja
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Freja:
Ahh!
Fick ett elevhemspoäng för ett inlägg idag, tack, tack, tack, det gjorde min dag ♥♥♥
oh.. Jag har aldrig fått det :c


Someday you will bro

Everything is Dramione and nothing hurts.

28 sep, 2012 22:15

Borttagen

Avatar


Ska skriva lite

28 sep, 2012 22:18

Borttagen

Avatar


Jaaaaag vill träffa Neeyum... Igen.

28 sep, 2012 22:26

Neeyum
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jaaaaag vill träffa Neeyum... Igen.

jag vill träffa dig igen damn it jag saknar dig så mycket

28 sep, 2012 22:32

Borttagen

Avatar


Jag vill också träffa Neeyum, igen '-'

28 sep, 2012 22:36

1 2 3 ... 7702 7703 7704 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.