@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
I Glee så
Spoiler: O:Tryck här för att visa! 28 sep, 2012 21:55 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Någon kärleksexpert här? O__O Det händer att jag kan bli kallad in på kärleks möten någon gång om dagen... Är det något du vill dela med dig?
28 sep, 2012 21:56
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-28 kl. 21:59
|
|
scarhead
Lärare |
28 sep, 2012 21:58 |
|
Tuggrus
Elev |
Kom nyss in i tankarna att han kanske inte gillar mig.. Han med stort M.
MUMS! 28 sep, 2012 21:59
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-28 kl. 22:03
|
|
Ida S
Lärare |
JAG KAN INTE SKRIVA PÅ ESFD NÄR MIN SYSTER INTE ÄR HEMMA </////////3
I'M LOST WITHOUT MY BETA READER okej försöker ändå. kapitlet lär dyka upp någon gång efter midnatt. "we live together, and harry does all the cooking." 28 sep, 2012 22:00 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Alltså jag är efterbliven... Kom precis på att om man klickar på den lilla lappen bredvid användarnamnet i "senaste inlägg" så kommer man till senaste inlägget i tråden. :cc
Ida S: JAAAA MER ESFD, woho All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 28 sep, 2012 22:00
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-28 kl. 22:02
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida S: YaY!!!!!JAG KAN INTE SKRIVA PÅ ESFD NÄR MIN SYSTER INTE ÄR HEMMA </////////3 I'M LOST WITHOUT MY BETA READER okej försöker ändå. kapitlet lär dyka upp någon gång efter midnatt. 28 sep, 2012 22:01 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Cinnamonagouti: Åh, det där känner jag igen </3Alltså jag är efterbliven... Kom precis på att om man klickar på den lilla lappen bredvid användarnamnet i "senaste inlägg" så kommer man till senaste inlägget i tråden. :cc
28 sep, 2012 22:02 |
|
Solkatten
Elev |
Spelade UNO med mina föräldrar innan ikväll och jag vann de två första gångerna.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 sep, 2012 22:03 |
|
PotterHunger
Elev |
Skrivet av Ginny00: Vad snällt Skrivet av PotterHunger: Gale Hawthorne. Den finns på min signatur Jag kan läsa när jag kommit hem Läser egentligen inte HungerGamesfanfictions, men jag kan offra mig. Läs min profil för info... 28 sep, 2012 22:04 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen