Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7699 7700 7701 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Borttagen:
Ser på lejon kungen 2.

Åååh den är såå bra! ♥

1:an är bättre.

Jo, men så är det ju alltid Jag tycker iofs att 2:an är riktigt bra den också!

Jag med Fast det är typ 2:da gången jag ser den

Jag hade den på VHS så jag har sett den 6514236542 gånger, men jag tycker fortfarande att den är bra! ♥ Nu är vår VHS sönder så jag kan inte se den

Vi har de också på VHS så det blir inte så att vi kan se den so ofta. Såg den på DIsney Channel med syskonen.

Åååh gick den på Disney Channel?
Ja, men är slut nu.

Åh tusan också att jag missade den! :'(
Den är ju ute på dvd nu iofs, JAG MÅSTE KÖPA DEN! ASDKDJFS

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

28 sep, 2012 20:34

Obliviate_
Elev

Avatar


Flytta imorron :o

28 sep, 2012 20:44

Borttagen

Avatar


På vardagar är jag aldrig trött när jag borde vara det men nu när det är helg så blir jag självklart trött redan

28 sep, 2012 20:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
På vardagar är jag aldrig trött när jag borde vara det men nu när det är helg så blir jag självklart trött redan
Exakt samma för mig -.-"

28 sep, 2012 20:57

LolFeelings
Elev

Avatar


Det var någon sorts internatioll scoutdag idag så det var några som gick omkring med scoutkläder i skolan idag o.o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

28 sep, 2012 20:58

PotterHunger
Elev

Avatar


Jag har bara 4% kvar på iPaden D:

Läs min profil för info...

28 sep, 2012 21:07

Neeyum
Elev

Avatar


ALSKFDJGLHDLKLKFJD EN RANDOM GURL PÅ TUMBLR SA NYSS ATT HON ÄLSKAR MIN BLOG ORKAR INTE

28 sep, 2012 21:08

Borttagen

Avatar

+2


Aaaj. Jag har fått chipssalt i ögat! D:

28 sep, 2012 21:13

melle-hjrta
Elev

Avatar


Jag vill ha chips och ostbågar och dip, men det ligger hemma och jag orkar inte hämta DDDDDD:

28 sep, 2012 21:16

Borttagen

Avatar


Gud baf skönt med helg

28 sep, 2012 21:18

1 2 3 ... 7699 7700 7701 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.