Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Ally Regins: Skrivet av Nymfadora Tonks: Jag vill bara gratulera LtCmdrJimmy och Ally Regins! Ni är så söta tillsammans. GRATTIS!!!! ♥ Tack! Varsågod 31 mar, 2012 19:47 |
|
Ida S
Lärare |
Hm.... den här var menad för Bild på dig själv-tråden... men sen råkade det bli mer en komplimang-grej, och dessutom är det ju inte så mycket av mig man ser... så...
Ida ♥ Mugglis. Ni är bra, fina, underbara, duktiga, härliga. Och massa mer, förstås, ni är oslagbara, ni är min andra familj. ![]() "we live together, and harry does all the cooking." 31 mar, 2012 20:00 |
|
Borttagen
|
31 mar, 2012 20:25 |
|
månbarnet
Elev |
Skrivet av Borttagen: Till Oskan för att du är awesome, och supercool att prata med. Ser otroligt mycket fram emot att träffa dig. Till Yvja och månbarnet för att ni känns sådär vuxna och kloka fast ändå otroligt coola. Jag diggar er i forumet. Till professorpersson för att du alltid ställer upp i alla lägen. Även mitt i natten i Kalmar. Du är en äkta BFF. Till Chidney för att du är fantastiskt (och står ut med alla sjuka sms jag skickar till dig.) Till Grå Damen, Grattis till prefektposten! Du är välförtjänad av den. Vi måste ses i Kalmar! (Var och tittade på skolan nu i veckan och peppar sönder att börja plugga där!) Vi måste börja långuggla igen, men jag är en dålig människa jag vet. Till Angus och themarauder för att ni snällt svarat på alla mina små kärlekshistorier i olika trådar i 15+, där jag säkert varit hur tjatig som helst. Och till Li, för allt du gör för svensk HP-fandom. Åh, nu blev jag glad ♥ 1 apr, 2012 07:25 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Jag vill ge en bamsekram till Ida S♥ Du fina, underbara människa. We love u, Ida♥ Gulledu ♥ bamsekram på dig med! ♥ "we live together, and harry does all the cooking." 1 apr, 2012 11:44 |
|
JoLizz
Elev |
1 apr, 2012 14:41 |
|
Borttagen
|
leumas vän - Hei, eh... Du är en extremt trevlig människa som lätt får en att skratta även när man mår som skräp... Och du är ett geni. Glöm aldrig det. £:^| ”Are you nuts?” AHAHAHA.
Jag är glad att jag fick lära känna dig. VI SES PÅ FELIX! :’D (Och Skype... Jag sitter på Skype med dig när jag skriver detta. Menmen. xD) BILD TILL DIG: ![]() Minidjuret - Du vet hur awkward det känns för mig att skriva komplimanger till dig eftersom att vi träffas varje dag... Men jag gillar att ha dig som en kompis. Dock tror jag inte det blir lika jobbigt när du åker till USA i år... För du är skype-besatt. Och då kommer jag få se hur du stegvis får din arm-solbränna som gör att jag ser ut som världens blekfis. XD (För övrigt är din Spiderman-besatthet jättegullig. :’3) BILD TILL DIG: ![]() Alice... - Våra snack älskar jag. DE LYSER UPP MIN VARDAG, nejmen, jomen... Jag gillar dem okej. XD Jag har inte känt dig länge alls men jag är ändå pissed off över att du inte ska gå på Felix så jag kan krama ihjäl dig som en pytonorm. D: Jag hoppas att vi kommer fortsätta ha våra snack om Sherlock och sådant för de får mig att flina som ett litet fån och jag blir riktigt lycklig. :’D (Som det sanna fangirlet jag är) BILD TILL DIG: ![]() Adina - Hejsan hoppsan människa! Du är awesome, och det är jättekul att vi ses så ofta som vi gör. :3 Jag ska se alla LOTR filmerna snart, och när jag har gjort det hoppas jag att jag kan gråta ut mot din axel för det är så lång tid tills The Hobbit kommer ut... Din axel är nog mysig. DFTBA! 8D (Som om du skulle behöva den påminnelsen, du är ju alltid awesome. :]) BILD TILL DIG: ![]() Stranger - VÅRA GLEE-FANGIRL MOMENTS ÄR JÄTTEBRA! ANNARS HADE JAG EXPLODERAT FÖR EVIGHETER SEDAN. Som Smooth Criminal, jag hade varit död. Och vi måste ses på lovet... För jag gillar att träffa dig. c’: Du är awesome, och våga inte sluta vara det! Då kommer jag hitta dig... Och... Och... Tvinga dig läsa något awesome. Och jag måste ge tillbaka ”Help!” när vi ska ses på lovet innan din mor blir arg för jag lånar den för länge. XD BILD TILL DIG: ![]() Elin@ - ANDRA HALVAN AV MYLIN! Du är jättegullig, det vet du va? :3 Jag blev lite frustrerad när vi inte sågs på flera månader... Det var taskigt av dig att lämna mig, speciellt med sådana galningar som de andra F.I.S.A-skåne medlemmarna. >: Förvänta dig att jag kommer planera hur jag ska ta åtta tåg och 14 bussar så jag kan kidnappa dig i sommar! BILD TILL DIG: ![]() InspiredPsycho - Alice, Alice, Alice... Du ska börja på en skola nära Malmö. Excellent! >8D (Förvänta dig kidnappning :3) Du är snäll och trevlig, och om du slutar på mugglis... Så hoppas jag att du inte lämnar fb. För jag vill kunna kontakta dig. :c Jag är helt säker på att om du, nej... NÄR DU får träffa Ralph kommer han tycka du är awesome! 8D BILD TILL DIG: ![]() Wingardium Leviosa - LOUISE ETT! 8D *kramar dig* Du är en fin Bellatrix Lestrange, speciellt när ingen annan är utklädd. XD Jag älskade när vi (Jag, du, Elin och Frida) satt och skrev till varandra typ hela tiden i F.I.S.A-skåne tråden... Det var jättekul. :3 Jag saknar den riktigt aktiva tiden... VI MÅSTE GÖRA DET IGEN! Och jag måste få dig till att börja kolla på Sherlock. Tro mig. Du kommer inte ångra det. Och även om du skulle avsky det MÅSTE man shippa Johnlock. SE PÅ SHERLOCK BARA. :c BILD TILL DIG: ![]() LeeGordan - Ok. Såhär är det. Du är cool. Sluta inte vara cool. Då blir jag arg. Du vet mycket, och du tycker väldigt bra om olika saker... Till exempel vattenfall... Och kuddar. DU GILLAR TOP GEAR! Men av någon random anledning har du gjort många listor till Komplimang-tråden som jag har varit med i. Nu är du med i en lista som jag har gjort. BILD TILL DIG: ![]() Aviforce - avifors, avifors, avifors. Baconinlindad mumie på dig. Du är awesome, okey? =D Jag hoppas verkligen du kommer på Felix och jag kan samla mod så jag kan gå fram till dig... Jag kommer säkert förfölja dig och stirra awkward på dig från andra änden av rummet första och andra dagen. :< Jaja. FÖRVÄNTA DIG EN LITEN BLOND STALKER. :3 BILD TILL DIG: ![]() 1 apr, 2012 16:06 |
|
Elin@
Elev |
KossanBerta: MYLIN! ONE TRUE FAIRY! 8D
Men asså, du behöver inte kidnappa mig. Jag förljer med frivilligt! c: ![]() 1 apr, 2012 16:45 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
1 apr, 2012 16:54 |
|
Borttagen
|
KossanBerta
Awh maai. Ralph och allt det där... och awh ♥ TACK! 8D 1 apr, 2012 17:24 |
Du får inte svara på den här tråden.


















Mugglarportalen