Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
Älskar plopp och center jättemycket, även om jag gillar daim också, så därför väljer jag Plopp/Center
17 apr, 2014 18:45 |
|
Reiku Black
Elev |
Center/plopp :3
17 apr, 2014 19:20 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Plopp/center ♥
speech! 18 apr, 2014 09:43 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag väljer nog Daim. Båda är goda (hallå, det är ju godis vi snackar om! ;-)) men Plopp/Center har en större tendens att bli sötsliskigt i längden.
Resultat i frågan "Daim eller Center/Plopp?": 15-10 till Daim! Obs! Ny fråga i första inlägget! (Det var på tiden! ;-)) 28 apr, 2014 13:02 |
|
baramin
Elev |
haha oj, such a fråga. nyhetsankare tror jag. det känns ändå lite mer journalistaktigt. och så måste man inte vara glad heh.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 28 apr, 2014 13:59 |
|
Borttagen
|
Nyhetsankare tror jag.
28 apr, 2014 14:16 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Hahahaha jag visste inte att det hette "tv-hallåa". Gud vad fint och roligt namn ♥
Jag föredrar tv-hallåa. Nyhetsankare är skitbra, verkligen! Men det gör så mycket att det är samma tv-hallåa som kommer med nyheter en viss tid på dagen. Det handlar mest om när jag jobbar ombord på fartygen. När man vaknar och sysslar med morgonrutinerna så är det skönt att även rätt tv-hallåa kommer vid rätt tid och levererar nyheter, dag efter dag. Man reagerar direkt när det är "fel" ansikte på västnytt t.ex. och då blir det redan d'r en "rubbning" i rutinen. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 28 apr, 2014 15:28 |
|
MizzNina
Elev |
Tv-Hallåa. Speciellt när jag var liten och dem fick sitta där i en liten fin studio och presentera programmen. Vet inte riktigt hur det är nu då jag sällan eller aldrig tittar på teve. Men teve-hallåa på fyran var något jag ville bli som barn. ^_^
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 28 apr, 2014 15:42 |
|
Ladusvalan
Elev |
Att vara nyhetsankare känns som ett ännu mer intressant, givande och "proffsigt" (eh ...) jobb än TV-hallåa. För TV-hallåor känns det dessutom som att utseendet är mer i fokus, även om det kanske inte är så.
Resultat i frågan "nyhetsankare eller TV-hallåa?": 3-2 till nyhetsankare! Obs! Ny fråga i första inlägget! :-) 6 maj, 2014 08:40 |
|
MizzNina
Elev |
Nitar.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 6 maj, 2014 08:43 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen