Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens "antingen-eller" :P

Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P

1 2 3 ... 769 770 771 ... 805 806 807
Användare Inlägg
Elma00
Elev

Avatar


Älskar plopp och center jättemycket, även om jag gillar daim också, så därför väljer jag Plopp/Center

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6ozw26eZQ1rysfeao1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc5c3b8f2acb55bb98ae5a32ef2043ab8%2Ftumblr_nc5ejdKuBL1t971s5o1_500.gif

17 apr, 2014 18:45

Reiku Black
Elev

Avatar


Center/plopp :3

17 apr, 2014 19:20

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Plopp/center ♥

speech!

18 apr, 2014 09:43

Ladusvalan
Elev

Avatar


Jag väljer nog Daim. Båda är goda (hallå, det är ju godis vi snackar om! ;-)) men Plopp/Center har en större tendens att bli sötsliskigt i längden.

Resultat i frågan "Daim eller Center/Plopp?": 15-10 till Daim!

Obs! Ny fråga i första inlägget! (Det var på tiden! ;-))

28 apr, 2014 13:02

baramin
Elev

Avatar


haha oj, such a fråga. nyhetsankare tror jag. det känns ändå lite mer journalistaktigt. och så måste man inte vara glad heh.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

28 apr, 2014 13:59

Borttagen

Avatar


Nyhetsankare tror jag.

28 apr, 2014 14:16

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Hahahaha jag visste inte att det hette "tv-hallåa". Gud vad fint och roligt namn ♥


Jag föredrar tv-hallåa. Nyhetsankare är skitbra, verkligen! Men det gör så mycket att det är samma tv-hallåa som kommer med nyheter en viss tid på dagen. Det handlar mest om när jag jobbar ombord på fartygen. När man vaknar och sysslar med morgonrutinerna så är det skönt att även rätt tv-hallåa kommer vid rätt tid och levererar nyheter, dag efter dag. Man reagerar direkt när det är "fel" ansikte på västnytt t.ex. och då blir det redan d'r en "rubbning" i rutinen.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

28 apr, 2014 15:28

MizzNina
Elev

Avatar


Tv-Hallåa. Speciellt när jag var liten och dem fick sitta där i en liten fin studio och presentera programmen. Vet inte riktigt hur det är nu då jag sällan eller aldrig tittar på teve. Men teve-hallåa på fyran var något jag ville bli som barn. ^_^

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

28 apr, 2014 15:42

Ladusvalan
Elev

Avatar


Att vara nyhetsankare känns som ett ännu mer intressant, givande och "proffsigt" (eh ...) jobb än TV-hallåa. För TV-hallåor känns det dessutom som att utseendet är mer i fokus, även om det kanske inte är så.

Resultat i frågan "nyhetsankare eller TV-hallåa?": 3-2 till nyhetsankare!

Obs! Ny fråga i första inlägget! :-)

6 maj, 2014 08:40

MizzNina
Elev

Avatar


Nitar.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

6 maj, 2014 08:43

1 2 3 ... 769 770 771 ... 805 806 807

Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P

Du får inte svara på den här tråden.