One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: Men ni människor som bor typ i Göteborg och längre söder ut. Har ni tänkt på att både typ Oslo och Danmark är närmare Fast det kanske är bättre att åka till Stockholm? OCH VARFÖR HAR DANMARK TVÅ KONSERTER? Det landet är pyttelitet och utan typ några människor. VARFÖR INTE GÖTEBORG ELLER MALMÖ ISTÄLLET? Eller Finland???? WHY DENMARK? I REALLY DON'T GET IT dom har väl inte alls två konserter 29 okt, 2012 20:45 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Solkatten: Beror på om du bor i Söder eller Norr.Skrivet av Josefin_Weasley: Solkatten: Det beror på vart i Sverige du bor? Bor du i Skåne/Halland borde det inte ta så långt tid att åka till Köpenhamn, men jag vet inte. Bor du närmare Göteborg kan det vara närmare att åka till Herning, Danmark eller Oslo i Norge Jag bor i Halland. Vart är närmast då? :3 Ehehe, jag vet inte. Kolla på en karta över norden: ![]() Skrivet av IamAK: Joo, en i Herning (som ligger mitt i Danmark) och en i Köpenhamn!Skrivet av Josefin_Weasley: Men ni människor som bor typ i Göteborg och längre söder ut. Har ni tänkt på att både typ Oslo och Danmark är närmare Fast det kanske är bättre att åka till Stockholm? OCH VARFÖR HAR DANMARK TVÅ KONSERTER? Det landet är pyttelitet och utan typ några människor. VARFÖR INTE GÖTEBORG ELLER MALMÖ ISTÄLLET? Eller Finland???? WHY DENMARK? I REALLY DON'T GET IT dom har väl inte alls två konserter
29 okt, 2012 20:47 |
|
Solkatten
Elev |
Okej, då ligger Köpenhamn närmast.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 okt, 2012 20:52 |
|
IamAK
Elev |
Josefin_Weasley - okej, såg det nu. men va konstigt
29 okt, 2012 20:55 |
|
Solkatten
Elev |
Någon som skulle kunna vara superdupersnäll och leta upp en sida där biljetterna till Köpenhamn släpps? :*D ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 okt, 2012 20:56 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av IamAK: Det skulle absolut vara en vettig anledning. Tänkte inte ens på det! Josefin_Weasley - okej, såg det nu. men va konstigt
29 okt, 2012 20:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hej då, då den här tråden. och Hallå igen! 29 okt, 2012 21:03 |
|
Solkatten
Elev |
FAN! http://www.billetnet.dk/checkout/event.php?eventId=FOR1005&&language=sv-se Biljetterna till Köpenhamn släpps på en måndag!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 okt, 2012 21:23 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av Pixie: Det bor ca 5 miljoner invånare i Danmark ocg 9,5 i Sverige. Dessutom har Sverige en större arean, vilket gör att det tar mycket längre tid att ta sig till Stockholm för många, än vad det gör för folk i Danmark att komma till Köpenhamn. Om man räknar i storlek så får det plats runt 10 Danmark i Sverige. OCH DÄRFÖR BORDE SVERIGE FÅTT TVÅ KONSERTER, INTE FUCKING DANMARK!!! Skrivet av Josefin_Weasley: Men ni människor som bor typ i Göteborg och längre söder ut. Har ni tänkt på att både typ Oslo och Danmark är närmare Fast det kanske är bättre att åka till Stockholm? OCH VARFÖR HAR DANMARK TVÅ KONSERTER? Det landet är pyttelitet och utan typ några människor. VARFÖR INTE GÖTEBORG ELLER MALMÖ ISTÄLLET? Eller Finland???? WHY DENMARK? I REALLY DON'T GET IT ...fast det är rätt många i danmark oxå. Men det borde vara på ett ställe till i Sverige! Fast vi får åtminstone en konsert. Finland får ingen alls och Norge får en i en arena som enbart rymmer 25 000 människor, samtidigt som One Direction Norway har över 80 000 likes. One Direction Sweden har "bara" närmare 50 000 likes och vi får en arena med 65 000 platser. Vi har det mycket bättre än till exempel Finland då de inte ens får en konsert, och Norge, där en enorm fanbas bara får en konsert som rymmer i en sjukt liten arena jämfört med hur många fans de faktiskt har där. Var glad över det du får istället.
29 okt, 2012 22:08 |
|
Pixie
Elev |
30 okt, 2012 09:35 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen