Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elley
Elev |
Har aldrig orkat kolla upp hur många dagar det är mellan mina blödningar... eftersom mensen uteblir så ofta så orkar jag inte :3
http://nouw.com/ellenfelixson/
6 nov, 2011 17:22 |
|
JoLizz
Elev |
Skrivet av Amandan: Skrivet av JoLizz: Jag fick min mens sent. Är rätt glad för det Jag har tappat bort min menskalender! Har det hänt er någon gång? Tusen gånger. usch, jättejobbigt. Men alltså i skolan typ? :o usch, stackare!
![]()
6 nov, 2011 17:25 |
|
Amandan
Elev |
^ Ja i skolan. Värsta gången var när jag hade ljusa jeans på mig.
Ingen har upptäckt när det hänt som tur är. Förutom mina närmsta vänner då, som hjälpt mig, hah. Min tumblr!
6 nov, 2011 17:26 |
|
ikka
Elev |
Mig har det som tur är aldrig hänt i skolan
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
6 nov, 2011 17:42 |
|
Anapneo
Elev |
Jag har aldrig blödig igenom på skolan, som tur är! Hemma har jag gjort det en gång, men inte annars
6 nov, 2011 18:10 |
|
Borttagen
|
om ni har android mobil så kan jag tipsa om WomanLog , den är gratis och jag har använt mej av den i flera månader och den är asbra!
omg.. om det där med blödit igenom.. det hände i skolan, jag satt på knä och hade VITA stövlar på mej.. sum tur var så var det ingen som såg och jag lyckades ta bort blodet i snön innan någon märkte ^^ 6 nov, 2011 18:30 |
|
Amandan
Elev |
6 nov, 2011 18:32 |
|
expelliarmus
Elev |
Jag brukar känna på mig när min mens ska komma. Jag får alltid superont i högra benet/höften, typ som växtvärk, mår jätteilla dagarna innan och är öm över magen. Då brukar jag ALLTID bära en tampong med mig, i fickor osv.
6 nov, 2011 19:12 |
|
Anapneo
Elev |
6 nov, 2011 19:19 |
|
linnvendela
Elev |
^Jag brukar bli sur innan jag får mens men jag märker inte av det själv. Brukar bli påmind av mina kompisar...
Jaha. 6 nov, 2011 19:28 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen