Rollspel om Kopierarna (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel om Kopierarna (prs)
|
Borttagen
|
"Men vem? tror du att någon av barnen kom in hit?"frågade Kenny men blev tyst då han märkte några bloddroppar på golvet.
"Vem det nu än var så måste hen ha skadat sig på glaset" sa Kenny allvarligt
22 aug, 2015 14:23
|
|
Borttagen
|
" Ja det måste han ha gjort " sa Annelie Allvarligt.
" Hm jag tror vi behöver hjälp med den sista och att vi även behöver hålla igång övervaknings kameror " sa Anneli och såg på Kenny.
22 aug, 2015 14:28
|
|
Borttagen
|
"instämmer " sa Kenny med en bestämd röst.
22 aug, 2015 14:29
|
|
Borttagen
|
" hm men tyvärr så är det bara en viss Ulf som kan få igång dom där kamerorna " sa Anneli med en suck.
22 aug, 2015 14:31
|
|
Borttagen
|
"vi kan inte ta med honom hit. Han kommer att vägra hjälpa oss" sa Kenny & suckade han med.
22 aug, 2015 14:32
|
|
Borttagen
|
" Tyvärr så är det så men på något sätt måste vi tvinga honom för det kostar för mycket med nya övervaknings kameror " sa Anneli.
22 aug, 2015 14:35
|
|
Borttagen
|
"Ja & en av våra första experiment är borta som jag vill få tillbaka" sa Kenny & suckade
22 aug, 2015 14:36
|
|
Borttagen
|
" ja de två behövs " sa Anneli hon suckade men hur skulle de få tillbaka dom var frågan.
22 aug, 2015 14:37
|
|
Borttagen
|
"Vi blir tvungna att hyra någon som kan fånga in dem två " sa Kenny & suckade.
22 aug, 2015 14:38
|
|
Borttagen
|
" och frågan är vem vi kan fråga om hjälp " sa Anneli och såg på Kenny.
22 aug, 2015 15:18
|
Du får inte svara på den här tråden.