(ORP) Hide, run, survive
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (ORP) Hide, run, survive
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
Elsa:
Spottar efter henne och morrar lågt. Det är bara tanken på att Ellie tittar på som jag motvilligt inte hoppar på Marbelle och spöar skiten ur henne. (ursäkta språket xD) Går om henne och knuffar tillbaka när jag går förbi.
11 apr, 2014 14:27 |
|
Safir
Elev |
Marbelle
Jag tar ett djupt andetag och knäpper händerna. Det hjälper inte att flippa ur, lugn Marbelle.
11 apr, 2014 14:34 |
|
Kim Potter
Elev |
Ellie:
Tar handen för pannan och suckar. Varför måste Elsa stänga ut alla andra? Litar hon inte på att jag 'umgås' med 'rätt' personer? Urgh.
11 apr, 2014 15:19 |
|
Alice Weasley
Elev |
11 apr, 2014 15:48 |
|
Anne Potter
Elev |
Olivia:
"Skit i henne", viskar jag till Marbelle. Jag vänder mig sedan mot Miyako. "Så, vad kommer du ihåg om ditt förflutna?", frågar jag och ler. ![]()
11 apr, 2014 16:16 |
|
Safir
Elev |
11 apr, 2014 17:24 |
|
Anne Potter
Elev |
Olivia:
Snart skymtar jag en liten byggnad, och ökar takten. Jag ler när vi står framför det lilla huset. I fickan ligger pistolen och kniven jag fick från Mr. Smith. Jag tar upp pistolen. "Vänta här...", viskar jag och smyger in genom dörren. Efter en liten stund har jag sökt igenom hela huset, och går ut till de andra. "Det är lugnt, vi kan stanna här ett tag", säger jag, "jag menar, huset är ju omringat av skog så..." Det luktar skumt i huset, men man får ta det man har. Jag gäspar stort, och går för att leta efter en säng. En stor dubbelsäng ligger i ett av rummen. Jag kastar mig i den, och luktar på lakanen. Det är en gamma vana jag har. (Haha xD) ![]()
11 apr, 2014 18:22 |
|
Safir
Elev |
Marbelle
Jag följer tveksamt efter Olivia in i huset, hon går in i ett rum med dubbelsäng och jag kollar igenom de andra dörrarna. Det finns tre sovrum med två dubbelsängar och en våningsäng. Jag går in i det minimala köket och sätter mig i skräddarställning på köksbänken.
11 apr, 2014 18:30 |
|
Anne Potter
Elev |
Olivia:
Märker att jag inte är så trött, och smyger efter Marbelle. "Hej", säger jag och sätter mig framför henne, ler snett. ![]()
11 apr, 2014 18:32 |
|
Borttagen
|
Cate:
Går in i rummet med våningsängen och lägger mig i den övre sängen. Faller genast i sömn. Drömmer om Elsa. Sedan kommer Ellie och Marbelle. De börjar kyssas. I drömmen vänder jag mig bort. 11 apr, 2014 18:34 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen