Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
Jag gick ner till Diego som låg där jag lämnat honom.
2 nov, 2013 18:58
|
|
Borttagen
|
Efter en stund reste jag mig och gick fram till bokhyllan. I översta hyllan var det böcker. I dom andra var det massa småprylar jag kollade igenom.
2 nov, 2013 19:02
|
|
Borttagen
|
"Mår du bättre?" frågade jag Diego.
2 nov, 2013 19:03
|
|
Borttagen
|
Sen gick jag in i garderoben och satte mig vid sminkbordet och granskade mitt ansikte.
-Diego-
"Ja faktiskt..."
2 nov, 2013 19:05
|
|
Borttagen
|
Jag hjälpte honom att sätta sig upp.
2 nov, 2013 19:08
|
|
Borttagen
|
Jag log.
"Vad gjorde du där uppe?"
Frågade jag.
-Sanna-
Jag granskade mitt ansikte. Jg förstod inte riktigt vad folk gillade med det. Mitt rödbruna hår som omgav det, mina smala ögon som jag ärvt av min mormor sim kom från Kina, mina rosiga kinder och smala ögonbryn...
2 nov, 2013 19:12
|
|
Borttagen
|
"Jag pratade bara lite med Sanna och så."
2 nov, 2013 19:13
|
|
Borttagen
|
-Diego-
"Jaha..."
Mumlade jag och föll ner i mina egna tankar.
-Sanna-
Jag suckade och reste mig. Jag tog en jacka, en mössa och mina ugs och tog bakvägen ut i trädgården så ingen såg mig gå.
2 nov, 2013 19:15
|
|
Borttagen
|
2 nov, 2013 19:18
|
|
Borttagen
|
"Jag tänker på henne..."
Mumlade jag och nickade uppåt och syftade på Sanna.
2 nov, 2013 19:19
|
Du får inte svara på den här tråden.