Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
Jag skrattade till, det kittlade
8 aug, 2013 23:07
|
|
Borttagen
|
Oj förlåt " mister penis ska inte nudda kellys mage"
8 aug, 2013 23:09
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 23:09
|
|
Borttagen
|
Barnet hade slutat sparka också. Jag satte mig ner i soffan i sällskapsrummet och såg mig oroligt i spegeln som var framför mig.
8 aug, 2013 23:09
|
|
Borttagen
|
" Du, kan vi inte titta till Lilja?" Sa jag
8 aug, 2013 23:10
|
|
Borttagen
|
Visst sa jag och tog med mig Kelly när jag gick
8 aug, 2013 23:12
|
|
Borttagen
|
Jag började gråta. Tänk om mitt barn hade dött därinne. Jag tänkte på Kelly. hon och jag hade blivit gravida samma dag. Kellys värkar hade redan börjat sätta igång. men inte mina. Jag blev mer och mer orolig.
8 aug, 2013 23:12
|
|
Borttagen
|
Vi gick till Hufflepuffs sällskapsrum
" Lilja?" Sa jag
8 aug, 2013 23:12
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 23:13
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 23:14
|
Du får inte svara på den här tråden.