Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Inte lika mycket..men Romulaner är oftast ..xenofober av naturen..eller uppväxten hur man än ser det." suckar han och ser på henne. "Så vissa saker kan ha fastnat i mitt sinne när jag växte upp där, inte för att jag skäms över det." säger han till slut. D'Tan verkar ha börjat öppna sig väldigt mycket för henne.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 11 jun, 2013 18:42 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra nickar och tar hans hand, "Tur att du inte är det för mig då." ler hon och kysser honom lätt på kinden.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 jun, 2013 18:48 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan ser på henne med ett förvånat ansiktsuttryck. "Ja..bra.." nickar han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 11 jun, 2013 18:51 |
|
Vildvittra
Elev |
"Vad?" säger hon nästan roat honom och ställer sig på tå och kysser honom igen, "Du gillar det, gör du inte?" säger Kestra med en glödande blick.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 jun, 2013 18:55 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Det gör jag." säger han i en nästan krävande röst, för att inte verka svag.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 11 jun, 2013 18:58 |
|
Vildvittra
Elev |
"Slappna av." ler hon lite mot honom och de närmar sig hans hytt. "Jag bits inte vet du." flinar hon lätt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 jun, 2013 19:10 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Jag försöker." säger han och nickar lite åt henne. "Jag vet." fortsätter han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 11 jun, 2013 19:11 |
|
Vildvittra
Elev |
Hon ler lite slugt, "Eller gör jag? Oh jag bits, jag är farligare än en orm." väser hon ryst fram i hans öra så att ingen annan skall höra hennes ord.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 jun, 2013 19:16 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan stirrar på henne med en nästan hungrig blick. "Du borde inte skoja om sådana saker." säger han och ler lite
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 11 jun, 2013 19:18 |
|
Vildvittra
Elev |
Hon höjer ett ögonbryn åt honom, "Vem har sagt att jag skojar kommendör i'Nn'Verih?" ler hon och ser på honom, "Jag är farligare än en orm och jag kan bitas, det är sanning."
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 jun, 2013 19:27 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen