UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
Forum > Off Topic > UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tuggrus
Elev |
21 dec, 2012 23:16 |
|
ikka
Elev |
ginnyw123: Jag är nöjd med att jag är så duktig i skolan, haha. Både att jag verkar ha relativt lätt att lära mig saker och att jag tar mig tid att plugga lagom mycket utan att plugga ihjäl mig själv (oftast). Om jag ska säga något utseendemässigt så blir det nog att jag är proportionerlig, det är ingen kroppsdel som känns för stor eller för liten ^^
ronnyponny: 155,7cm kort ^^ Tuggrus: Haha, åh, alla älskar Björn ♥ ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
21 dec, 2012 23:16 |
|
Tonks_xD
Elev |
21 dec, 2012 23:19 |
|
Incendio
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Wilhelm, omg ja. Hahaha, omg hsm. Sharpay in my heart ♥ vi gör faktiskt en uppsättning av hsm på min skola just nu! JAG ÄLSKAR OCKSÅ SHARPEY?! alla bara fuck henne she's da bitch, jag bara omg nej alltså jag är så avundsjuk ELLER HUR?! Jag har alltid älskat henne! Om du kommer upp till Umeå till premiären i februari lovar jag att jag betalar inträde och jag bjuder på pizza! haha jag kommer lätt! alltså nej upptäckte att jag stavat fel på sharpay's namn, hur kan jag? Hahaha you do that! Jag märkte det, jag trodde att det bara var ett stav fel. Shame on you! 21 dec, 2012 23:19 |
|
ikka
Elev |
21 dec, 2012 23:19 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av ikka: Är lite seg...Josefin_Weasley: Skicka ett meddelande till en mugglis som du skulle vilja lära känna men aldrig har pratat med förut c: men det var en bra konsekvens, ska genast göra det!
21 dec, 2012 23:19 |
|
ronnyponny
Elev |
21 dec, 2012 23:20 |
|
Tuggrus
Elev |
ikka: Jo men eller hur, han stod och dansade på julshowen när han ledde sin basgrupp, såg så himla roligt ut xD
MUMS! 21 dec, 2012 23:20 |
|
95mas
Elev |
Vilket är ditt sämsta ämne i skolan?
Jag kan också ta en sanning.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
21 dec, 2012 23:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Wilhelm, omg ja. Hahaha, omg hsm. Sharpay in my heart ♥ vi gör faktiskt en uppsättning av hsm på min skola just nu! JAG ÄLSKAR OCKSÅ SHARPEY?! alla bara fuck henne she's da bitch, jag bara omg nej alltså jag är så avundsjuk ELLER HUR?! Jag har alltid älskat henne! Om du kommer upp till Umeå till premiären i februari lovar jag att jag betalar inträde och jag bjuder på pizza! haha jag kommer lätt! alltså nej upptäckte att jag stavat fel på sharpay's namn, hur kan jag? Hahaha you do that! Jag märkte det, jag trodde att det bara var ett stav fel. Shame on you! haha i know! 21 dec, 2012 23:21 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen