Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Vet inte om det har diskuterats här, men. Vad skulle ni skriva på era "Born this way"-tröjor? ![]() Hade du haft en likadan som någon av karaktärerna, eller skrivit något helt annat? Jag vet faktiskt inte... Kanske Mikes? XD Nejmen... Jag har ingen aning. x_x 29 dec, 2011 22:51 |
|
Piggy
Elev |
Skrivet av EmahS: Vet inte om det har diskuterats här, men. Vad skulle ni skriva på era "Born this way"-tröjor? ![]() Hade du haft en likadan som någon av karaktärerna, eller skrivit något helt annat? Hade kunnat haft en hel del. Short, weight, hobbit, shy, freak,blue eyes, insecure är typ bara några. x'3
30 dec, 2011 00:46 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av EmahS: Vet inte om det har diskuterats här, men. Vad skulle ni skriva på era "Born this way"-tröjor? ![]() Hade du haft en likadan som någon av karaktärerna, eller skrivit något helt annat? Jag skulle typ ha, "arms". Eller "socially awkward" XD "we live together, and harry does all the cooking." 30 dec, 2011 00:47 |
|
hyperion
Elev |
30 dec, 2011 00:49 |
|
childhoodlight
Elev |
2 jan, 2012 23:38 |
|
hyperion
Elev |
2 jan, 2012 23:43 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av hyperion: Har jag sagt att jag hatar Blaine? Jag hatar Blaine. Har jag sagt att du har fått mig att shippa Kum? Jag shippar Kum. ![]()
3 jan, 2012 10:55 |
|
Borttagen
|
Ååååh, Leas skratt. 8D
3 jan, 2012 10:57 |
|
Celebikai
Elev |
http://colfr.tumblr.com/post/10413531077/this-is-for-when-youre-having-a-bad-day-and-need
älskar Leas skratt c: ![]()
3 jan, 2012 10:59 |
|
ikka
Elev |
NÄR KOMMER NÄSTA AVSNITT???
Jag dör lite av glee-abstinens här. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
3 jan, 2012 12:16 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen