96hpevanescence
Elev
|
Aww vad ni är supersnälla! ♥♥♥
Mer kommer nog inte förrens imorn, för jag är inte hemma ikväll...
Men ska verkligen försöka fixa ett kapitel tills imorn!
21 mar, 2012 07:20
|
Nelly1513
Elev
|
Ok ^o^
AlexZz and I are friends 4 ever <3
21 mar, 2012 07:23
|
GinnyForever
Elev
|
Heeeeeeeeeeeelt OK! 
21 mar, 2012 13:57
|
Nagato Seno
Elev
|
Bevakar, ny läsare. Du är jättebra på att skriva! MEER! 
Enade vi stå, splittrade vi falla
21 mar, 2012 16:27
|
Angelina
Elev
|
Super! 
The Hunger Games <3
21 mar, 2012 17:31
|
Majis
Elev
|
Bra av det lilla jag läst  sorry, har inte orkat läsa allt... Men två kapitel i alla fall  Kul idé, men Herminoe blir kär och gift med Ron i slutändan och de är ju helt menade för varandra! Men Draco är hennes "flört"? Hehe, men redigt bra idé! Bra skrivit av det jag läst också!  Men jag har en fråga, hur gör man för att börja skriva på en berättelse? Jag har haft en "Harry Potter"-idé innan jag ens kände till denna hemsida och att man kunde skriva sånt. Skulle vara kul att göra det här, men kan jag det fast jag fortfarande är mugglar? 
Hej, hej, här glider Majsen in! (?)
You can call me Dr M
21 mar, 2012 17:42
|
Jen93
Elev
|
Skrivet av Majis: Bra av det lilla jag läst  sorry, har inte orkat läsa allt... Men två kapitel i alla fall  Kul idé, men Herminoe blir kär och gift med Ron i slutändan och de är ju helt menade för varandra! Men Draco är hennes "flört"? Hehe, men redigt bra idé! Bra skrivit av det jag läst också!  Men jag har en fråga, hur gör man för att börja skriva på en berättelse? Jag har haft en "Harry Potter"-idé innan jag ens kände till denna hemsida och att man kunde skriva sånt. Skulle vara kul att göra det här, men kan jag det fast jag fortfarande är mugglar?
du öppnar en egen tråd för din HP idé, klart du kan göra det även om du är mugglare 
  Stolt medlem i Glee-klubben
21 mar, 2012 18:34
|
Majis
Elev
|
Skrivet av Jen93: Skrivet av Majis: Bra av det lilla jag läst  sorry, har inte orkat läsa allt... Men två kapitel i alla fall  Kul idé, men Herminoe blir kär och gift med Ron i slutändan och de är ju helt menade för varandra! Men Draco är hennes "flört"? Hehe, men redigt bra idé! Bra skrivit av det jag läst också!  Men jag har en fråga, hur gör man för att börja skriva på en berättelse? Jag har haft en "Harry Potter"-idé innan jag ens kände till denna hemsida och att man kunde skriva sånt. Skulle vara kul att göra det här, men kan jag det fast jag fortfarande är mugglar?
du öppnar en egen tråd för din HP idé, klart du kan göra det även om du är mugglare
Tack så jätte mycket!  Men... Jag är ny här... Hur öppnar man en ny tråd? Men tack så mycket för svaret, hoppas i så fall att du kanske börjar läsa den om jag kommer igång 
Hej, hej, här glider Majsen in! (?)
You can call me Dr M
21 mar, 2012 18:47
|
Jen93
Elev
|
Skrivet av Majis: Skrivet av Jen93: Skrivet av Majis: Bra av det lilla jag läst  sorry, har inte orkat läsa allt... Men två kapitel i alla fall  Kul idé, men Herminoe blir kär och gift med Ron i slutändan och de är ju helt menade för varandra! Men Draco är hennes "flört"? Hehe, men redigt bra idé! Bra skrivit av det jag läst också!  Men jag har en fråga, hur gör man för att börja skriva på en berättelse? Jag har haft en "Harry Potter"-idé innan jag ens kände till denna hemsida och att man kunde skriva sånt. Skulle vara kul att göra det här, men kan jag det fast jag fortfarande är mugglar?
du öppnar en egen tråd för din HP idé, klart du kan göra det även om du är mugglare
Tack så jätte mycket!  Men... Jag är ny här... Hur öppnar man en ny tråd? Men tack så mycket för svaret, hoppas i så fall att du kanske börjar läsa den om jag kommer igång
jag har för mig, när jag skulle göra min tråd att du går in på forum och längst ner tror jag det står starta egen tråd eller något sådant 
  Stolt medlem i Glee-klubben
21 mar, 2012 19:04
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Jen93: Skrivet av Majis: Skrivet av Jen93: Skrivet av Majis: Bra av det lilla jag läst  sorry, har inte orkat läsa allt... Men två kapitel i alla fall  Kul idé, men Herminoe blir kär och gift med Ron i slutändan och de är ju helt menade för varandra! Men Draco är hennes "flört"? Hehe, men redigt bra idé! Bra skrivit av det jag läst också!  Men jag har en fråga, hur gör man för att börja skriva på en berättelse? Jag har haft en "Harry Potter"-idé innan jag ens kände till denna hemsida och att man kunde skriva sånt. Skulle vara kul att göra det här, men kan jag det fast jag fortfarande är mugglar?
du öppnar en egen tråd för din HP idé, klart du kan göra det även om du är mugglare
Tack så jätte mycket!  Men... Jag är ny här... Hur öppnar man en ny tråd? Men tack så mycket för svaret, hoppas i så fall att du kanske börjar läsa den om jag kommer igång
jag har för mig, när jag skulle göra min tråd att du går in på forum och längst ner tror jag det står starta egen tråd eller något sådant
Snälla, vill ni vara så vänliga att diskutera detta via uggla, det är jättejobbigt för oss som tror att det har kommit ett nytt kapitel och så är det bara ni. 
21 mar, 2012 19:13
|
Du får inte svara på den här tråden.