Eran "Harry Potter-hörna"
Forum > Harry Potter > Eran "Harry Potter-hörna"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JosefinFini
Elev |
Jag skulle vilja köpa antingen Pop-up-boken eller Harry Potter Film Wizardry. Det lutar mest åt HPFW, för den vet jag mest om.
Vad kostar Pop-Up-Boken och vad innehåller den? ![]()
28 feb, 2012 18:55 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
28 feb, 2012 19:03 |
|
JosefinFini
Elev |
^Min önskelista kommer vara mycket lång
![]()
28 feb, 2012 19:09 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
28 feb, 2012 19:40 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Hahahahaha!
Tycker absolut att båda är värt det! Jag och min syrra har HPFW! Det är sjukt bra! Det är så mycket i den! popupboken såg jag en video på youtube, den verklar jättebra! Svårt beslut! Winter is coming... 28 feb, 2012 19:45 |
|
Flismos
Elev |
Jag ska rensa ut mitt rum så att jag kan proppa in massor med Harry Potter saker!!
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 28 feb, 2012 20:03 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
28 feb, 2012 20:04 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Flismos: Jag ska rensa ut mitt rum så att jag kan proppa in massor med Harry Potter saker!! smart! själv är jag nöjd med min lilla plats på min byrå. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 28 feb, 2012 20:06 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Haha, smart idé! Jag gjorde det i somras! Blev mycket nöjdare nu! Hade en undulat förr som hette im, låtsades att han var min uggla, men han dog i höstas, blev ganska gammal ändå...
Winter is coming... 28 feb, 2012 20:07 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Flismos: Jag ska rensa ut mitt rum så att jag kan proppa in massor med Harry Potter saker!! smart! själv är jag nöjd med min lilla plats på min byrå. Haha det är grejjor det! ;D Jag vill ha masser hp saker att proppa in! ![]()
28 feb, 2012 20:08 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen