~~Hedviggs liv~~
Forum > Fanfiction > ~~Hedviggs liv~~
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Erica
Elev |
Kapitel 116
FRÄMLING Hedwig Det var länge sedan jag hade haft tid att flyga, även fast det vissa omständigheter nu så betydde det inte att jag inte njöt like mycket. Den kyliga vinden böljade runt mina vingar och jag trodde att jag skulle vara lycklig för evigt när jag såg en man insvept i mantel. Han gjorde ett tecken med sina händer som jag aldrig sätt förut, det var helt obegripligt tills Cassandra viskade: -Det betyder: Jag kommer i fred, Försiktigt bromsade jag farten och Cassandra klev av mig och förvandla sig till människa igen. Hon drog fingrarna igenom sitt vackra hår och skrattade muntert. -Abe! Jag stirrade förvånat från mannen till Cassandra och tillbaka igen. -Kom nu, det är inte säkert här, sade mannen och tog oss i händerna. Jag hade ingen aning om vem jag nu vidrörde, men Cassandra som knappas litade på någon litade på honom, så jag fick helt enkelt hänga med liiite.
18 jun, 2013 18:45 |
|
Borttagen
|
AWESOME!!!
18 jun, 2013 20:45 |
|
Erica
Elev |
19 jun, 2013 09:27 |
|
cikki
Elev |
jättebra!^^
19 jun, 2013 18:08 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av cikki: jättebra!^^ Skrivet av cikki: jättebra!^^ Skrivet av cikki: jättebra!^^ Skrivet av cikki: jättebra!^^ Skrivet av cikki: jättebra!^^ Skrivet av cikki: jättebra!^^ Skrivet av cikki: jättebra!^^ Skrivet av cikki: jättebra!^^ Tack, det blir mer på måndag eller tisdag
19 jun, 2013 18:47 |
|
amanda1104
Elev |
Super!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 23 jun, 2013 11:45 |
|
Erica
Elev |
24 jun, 2013 19:35 |
|
Ginny Weasly 1
Elev |
super bra, längtar
Elev 14 jul, 2013 11:12 |
|
Erica
Elev |
25 jul, 2013 14:30 |
|
Ginny Weasly 1
Elev |
jo jo du är bra på att skriva!!!1
Elev 15 dec, 2013 10:40 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen