The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
Ok, var ska ni placera en chokladbomb?
För jag vill var i samma rum xD 28 dec, 2011 14:24
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-28 kl. 14:27
|
|
DeathDownAlex
Elev |
Haha o ja, chokladbomb!!!
28 dec, 2011 14:25 |
|
Borttagen
|
jag vet inte än xD thoughts?
28 dec, 2011 14:27 |
|
Minidjuret
Elev |
Hmm...Vad sägs som i hufflepuffs sällskapsrum? 8D
28 dec, 2011 14:29 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Eller i min munn.. också ett anternativ.
28 dec, 2011 14:34 |
|
Minidjuret
Elev |
Naah, gillar mitt bättre
28 dec, 2011 14:41 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Hahah, jag hämtar knivar, nålar och skalpeller om vi behöver få undan någon... så att säga.
28 dec, 2011 14:45 |
|
Minidjuret
Elev |
^
O.O Ursäkta? *backa undan några meter från dig* 28 dec, 2011 14:52 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Haha, ja när vi ska placera ut bomben så måste vi ha något att hota folk med så att de flyttar på sig...
28 dec, 2011 14:54 |
|
Minidjuret
Elev |
Men,men,men det skulle ju vara en chokladbomb? *se ledsen ut*
28 dec, 2011 14:56 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen