@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tuggrus
Elev |
MUMS! 28 sep, 2012 20:18 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har haft min dator i två-tre månader och först idag kom jag på hur man kollar historiken på den här datorn och det var bara av en ren slump... lol. Men bättre sent än aldrig. :>
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 sep, 2012 20:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Borttagen: 1:an är bättre. Jo, men så är det ju alltid Jag med Jag hade den på VHS så jag har sett den 6514236542 gånger, men jag tycker fortfarande att den är bra! ♥ Nu är vår VHS sönder så jag kan inte se den Vi har de också på VHS så det blir inte så att vi kan se den so ofta. Såg den på DIsney Channel med syskonen. 28 sep, 2012 20:20 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag har haft min dator i två-tre månader och först idag kom jag på hur man kollar historiken på den här datorn och det var bara av en ren slump... lol. Men bättre sent än aldrig. :> Vad har du för dator? ^^
28 sep, 2012 20:20 |
|
Borttagen
|
haha, försöker tvinga ur en kompis om han gillar en kompis
28 sep, 2012 20:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Freja: oh.. Jag har aldrig fått det :cAhh! Fick ett elevhemspoäng för ett inlägg idag, tack, tack, tack, det gjorde min dag ♥♥♥ 28 sep, 2012 20:27 |
|
Borttagen
|
850;onde inlägget right here
28 sep, 2012 20:28 |
|
Borttagen
|
Jag har någutlunda tråkigt, men samtidigt är jag nöjd med det
28 sep, 2012 20:29 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Borttagen: 1:an är bättre. Jo, men så är det ju alltid Jag med Jag hade den på VHS så jag har sett den 6514236542 gånger, men jag tycker fortfarande att den är bra! ♥ Nu är vår VHS sönder så jag kan inte se den Vi har de också på VHS så det blir inte så att vi kan se den so ofta. Såg den på DIsney Channel med syskonen. Åååh gick den på Disney Channel?
28 sep, 2012 20:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av The Noble Lion: Ja, men är slut nu.Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Borttagen: 1:an är bättre. Jo, men så är det ju alltid Jag med Jag hade den på VHS så jag har sett den 6514236542 gånger, men jag tycker fortfarande att den är bra! ♥ Nu är vår VHS sönder så jag kan inte se den Vi har de också på VHS så det blir inte så att vi kan se den so ofta. Såg den på DIsney Channel med syskonen. Åååh gick den på Disney Channel? 28 sep, 2012 20:32 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen