Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7698 7699 7700 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Tuggrus
Elev

Avatar


28 sep, 2012 20:18

Solkatten
Elev

Avatar


Jag har haft min dator i två-tre månader och först idag kom jag på hur man kollar historiken på den här datorn och det var bara av en ren slump... lol. Men bättre sent än aldrig. :>

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

28 sep, 2012 20:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Borttagen:
Ser på lejon kungen 2.

Åååh den är såå bra! ♥

1:an är bättre.

Jo, men så är det ju alltid Jag tycker iofs att 2:an är riktigt bra den också!

Jag med Fast det är typ 2:da gången jag ser den

Jag hade den på VHS så jag har sett den 6514236542 gånger, men jag tycker fortfarande att den är bra! ♥ Nu är vår VHS sönder så jag kan inte se den

Vi har de också på VHS så det blir inte så att vi kan se den so ofta. Såg den på DIsney Channel med syskonen.

28 sep, 2012 20:20

The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Jag har haft min dator i två-tre månader och först idag kom jag på hur man kollar historiken på den här datorn och det var bara av en ren slump... lol. Men bättre sent än aldrig. :>

Vad har du för dator? ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

28 sep, 2012 20:20

Borttagen

Avatar


haha, försöker tvinga ur en kompis om han gillar en kompis De har varit ihop

28 sep, 2012 20:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Freja:
Ahh!
Fick ett elevhemspoäng för ett inlägg idag, tack, tack, tack, det gjorde min dag ♥♥♥
oh.. Jag har aldrig fått det :c

28 sep, 2012 20:27

Borttagen

Avatar


850;onde inlägget right here

28 sep, 2012 20:28

Borttagen

Avatar


Jag har någutlunda tråkigt, men samtidigt är jag nöjd med det

28 sep, 2012 20:29

The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Borttagen:
Ser på lejon kungen 2.

Åååh den är såå bra! ♥

1:an är bättre.

Jo, men så är det ju alltid Jag tycker iofs att 2:an är riktigt bra den också!

Jag med Fast det är typ 2:da gången jag ser den

Jag hade den på VHS så jag har sett den 6514236542 gånger, men jag tycker fortfarande att den är bra! ♥ Nu är vår VHS sönder så jag kan inte se den

Vi har de också på VHS så det blir inte så att vi kan se den so ofta. Såg den på DIsney Channel med syskonen.

Åååh gick den på Disney Channel?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

28 sep, 2012 20:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Borttagen:
Ser på lejon kungen 2.

Åååh den är såå bra! ♥

1:an är bättre.

Jo, men så är det ju alltid Jag tycker iofs att 2:an är riktigt bra den också!

Jag med Fast det är typ 2:da gången jag ser den

Jag hade den på VHS så jag har sett den 6514236542 gånger, men jag tycker fortfarande att den är bra! ♥ Nu är vår VHS sönder så jag kan inte se den

Vi har de också på VHS så det blir inte så att vi kan se den so ofta. Såg den på DIsney Channel med syskonen.

Åååh gick den på Disney Channel?
Ja, men är slut nu.

28 sep, 2012 20:32

1 2 3 ... 7698 7699 7700 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.