Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspel [Privat Mily & J_J]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel [Privat Mily & J_J]

1 2 3 ... 768 769 770 ... 791 792 793
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Alice log till "jag ska bara rpata med din bror"sa hon och smet tyst upp till edvin och kanckar på

18 feb, 2015 18:00

Borttagen

Avatar


" Kom in " sa Edvin med en deppig suck han satt på sin säng och skissade han kände att hans bröder hade något han inte hade.

18 feb, 2015 18:13

Borttagen

Avatar


alice klev in och stänger dörren och satt sig ner bredvid. "du hörde oss, varöfr så dyster?"Frågade hon och log

18 feb, 2015 18:14

Borttagen

Avatar


" Det är för att mina bröder har något jag aldrig kommer ha en familj att ta hand om " sa Edvin det enda han kunde räkna som familj var hans målningar.

18 feb, 2015 18:16

Borttagen

Avatar


Alcie suckar tyst "du kommer visst hitta någon Edvin, Katarina kanske eller en annan tjej"Sa hon snällt

18 feb, 2015 18:18

Borttagen

Avatar


" Men jag vet ingenting om tjejer ingenting om kärlek " sa Edvin han tyckte om Katarina men vad gjorde man då man var kär?.

18 feb, 2015 18:19

Borttagen

Avatar


Alice kollade påhoonm
-Du lär dig och allt om kärlek e alltid nytt för någon och du lär dig låt dina känslor göra sitts
a ohn

18 feb, 2015 18:25

Borttagen

Avatar


" Men när kommer jag våga prata med katarina? " frågade Edvin och såg på Alice hans ögon sa att han ville ha hjälp med det här.

18 feb, 2015 18:27

Borttagen

Avatar


Alice tänkte lite "såklart du vågar du e Edvin brorsa till två charmtroll och du kan säkert med bli det. prata med henne nästa bildlektion vet jag bjud ut henne på en kompiskväll rita ihop eller vad ud vill"Sa ohn

18 feb, 2015 18:30

Borttagen

Avatar


" Eh okej " sa Edvin nervöst och såg på Alice hur skulle han göra ? hur skulle han bete sig ?

18 feb, 2015 18:32

1 2 3 ... 768 769 770 ... 791 792 793

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel [Privat Mily & J_J]

Du får inte svara på den här tråden.