Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dini99
Elev |
mine; Du är underbar, och det 100gr om! Jag älskar dig, verkligen, dude ♥ Och så är det hur åzum som helst att uggla med dig. Du är bäst, och det föralltid.
HarryPotterr; Nu tycker jag att du ska ta och skicka en uggla, min drömmgranne! Hoppas verkligen att du har det underbart, för du är värd allt gott i denna grymma värld. Puss på dig! Bombarda; Tjenis penis, dude... ♥ c; "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 31 mar, 2012 13:12 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Jag vill ge världens största komplimang till Dini99!!
Du är bäst tjejen, någon som jag kan lita på till tusen, och du finns alltid om jag behöver prata. Du är den jag aldrig kan ha hemligheter för, det som är viktigt för mig är viktigt för dig! Jag älskar dig, du är helt awesome! Kram på dig ♥♥♥
31 mar, 2012 15:10 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Jag vill ge världens största komplimang till Dini99!! Du är bäst tjejen, någon som jag kan lita på till tusen, och du finns alltid om jag behöver prata. Du är den jag aldrig kan ha hemligheter för, det som är viktigt för mig är viktigt för dig! Jag älskar dig, du är helt awesome! Kram på dig ♥♥♥ "Du kan inte gilla fler inlägg idag." - </3 Åh, jag älskar dig, finis! Jag fick tårar i ögonen när jag läste, åh, du är för underbar! Jag vill bara krama dig! ♥ Jag vill ge världens största komplimang till dig, dude, för du är seriöst bäst, och helt åzum rakt igenom. Du har hjärtat på rätt ställe, och jag vet att allt kommer bli bra. Önskar jag kunde krama dig nu. ♥ Tack, hjärtat ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 31 mar, 2012 19:06 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
31 mar, 2012 19:09 |
|
LtCmdrJimmy
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Jag vill bara gratulera LtCmdrJimmy och Ally Regins! Ni är så söta tillsammans. GRATTIS!!!! ♥ Tisdag nästnästa vecka är det ett år 31 mar, 2012 19:10 |
|
Borttagen
|
Vilma: Vill bara säga att du skriver jätte bra och att din fanfiction är den bästa jag läst! Och jag hoppas att du kommer fortsätta med den så du blir ännu bättre!
31 mar, 2012 19:11 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Dini99: Komplimang till, Jac, för att du är seriöst den finaste människan in this world! Jag kämpar med dig, Alma, och jag vet att det kommer bli bättre! ♥ Önskar att jag kunde krama dig varje dag! Jag älskar dig! ♥ Vet inte vad jag ska svara My lovergirl! Vi kan kramas jätte mycket när jag kommer ner till Norrköping!♥ Btw jag kan krama LunaLovegood1 åt dig när jag träffar henne!
31 mar, 2012 19:17 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Dini99: Skrivet av LunaLovegood1: Jag vill ge världens största komplimang till Dini99!! Du är bäst tjejen, någon som jag kan lita på till tusen, och du finns alltid om jag behöver prata. Du är den jag aldrig kan ha hemligheter för, det som är viktigt för mig är viktigt för dig! Jag älskar dig, du är helt awesome! Kram på dig ♥♥♥ "Du kan inte gilla fler inlägg idag." - </3 Åh, jag älskar dig, finis! Jag fick tårar i ögonen när jag läste, åh, du är för underbar! Jag vill bara krama dig! ♥ Jag vill ge världens största komplimang till dig, dude, för du är seriöst bäst, och helt åzum rakt igenom. Du har hjärtat på rätt ställe, och jag vet att allt kommer bli bra. Önskar jag kunde krama dig nu. ♥ Tack, hjärtat ♥ Seriöst, jag gråter!! ♥ Du är bäst gumman, jag klarar mig inte utan dig! Du, den helt klart vackraste personen på jorden, ja, i hela universum!! ♥ Du får massvis mer pussar och kramar från mig ♥
31 mar, 2012 19:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vilma: Vill bara säga att du skriver jätte bra och att din fanfiction är den bästa jag läst! Och jag hoppas att du kommer fortsätta med den så du blir ännu bättre! Åh, tack så mycket. ^_^ 31 mar, 2012 19:24 |
|
Ally Regins
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Jag vill bara gratulera LtCmdrJimmy och Ally Regins! Ni är så söta tillsammans. GRATTIS!!!! ♥ Tack!
31 mar, 2012 19:24 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen