Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Stupefy
Elev |
16 apr, 2014 11:11 |
|
Borttagen
|
Daim! Äter det sällan som det är men tycker om att använda det som ingrediens i annat.
16 apr, 2014 11:45 |
|
Disenchanted
Elev |
Jag tål typ inte choklad men jag brukar äta lite ändå nån gång ibland! Om jag ska välja mellan dessa två blir det center/plopp eftersom daim inte är särkilt gott
16 apr, 2014 15:03 |
|
Solkatten
Elev |
Åh båda som är så goda!! Men jag måste nog välja Daim som favorit. c:
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 apr, 2014 15:05 |
|
Borttagen
|
Daim! Älskar knäck.
16 apr, 2014 16:06 |
|
baramin
Elev |
är kär i båda två men har haft konstanra daimcravings varje dag den senaste veckan så ja daim yes
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 16 apr, 2014 16:56 |
|
MissFniss
Elev |
16 apr, 2014 18:17 |
|
Borttagen
|
Daim, för jag tycker inte om plopp eller center
17 apr, 2014 13:59 |
|
Borttagen
|
Plopp :3
17 apr, 2014 14:01 |
|
Isse99
Elev |
Daim! Älskar att den är hård och mjuk!
skriver ord som mord i handen 17 apr, 2014 18:19 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen