One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Josefin_Weasley
Elev |
Men ni människor som bor typ i Göteborg och längre söder ut. Har ni tänkt på att både typ Oslo och Danmark är närmare
Fast det kanske är bättre att åka till Stockholm? OCH VARFÖR HAR DANMARK TVÅ KONSERTER? Det landet är pyttelitet och utan typ några människor. VARFÖR INTE GÖTEBORG ELLER MALMÖ ISTÄLLET? Eller Finland???? WHY DENMARK? I REALLY DON'T GET IT
29 okt, 2012 19:58 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: Men ni människor som bor typ i Göteborg och längre söder ut. Har ni tänkt på att både typ Oslo och Danmark är närmare Fast det kanske är bättre att åka till Stockholm? OCH VARFÖR HAR DANMARK TVÅ KONSERTER? Det landet är pyttelitet och utan typ några människor. VARFÖR INTE GÖTEBORG ELLER MALMÖ ISTÄLLET? Eller Finland???? WHY DENMARK? I REALLY DON'T GET IT ...fast det är rätt många i danmark oxå. Men det borde vara på ett ställe till i Sverige!
29 okt, 2012 19:59 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Pixie: Det bor ca 5 miljoner invånare i Danmark ocg 9,5 i Sverige. Dessutom har Sverige en större arean, vilket gör att det tar mycket längre tid att ta sig till Stockholm för många, än vad det gör för folk i Danmark att komma till Köpenhamn. Om man räknar i storlek så får det plats runt 10 Danmark i Sverige. OCH DÄRFÖR BORDE SVERIGE FÅTT TVÅ KONSERTER, INTE FUCKING DANMARK!!! Skrivet av Josefin_Weasley: Men ni människor som bor typ i Göteborg och längre söder ut. Har ni tänkt på att både typ Oslo och Danmark är närmare Fast det kanske är bättre att åka till Stockholm? OCH VARFÖR HAR DANMARK TVÅ KONSERTER? Det landet är pyttelitet och utan typ några människor. VARFÖR INTE GÖTEBORG ELLER MALMÖ ISTÄLLET? Eller Finland???? WHY DENMARK? I REALLY DON'T GET IT ...fast det är rätt många i danmark oxå. Men det borde vara på ett ställe till i Sverige!
29 okt, 2012 20:03 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Pixie: http://www.onedirectionmusic.com/1dpostbox/ Passa på att skicka era brev till One Direction! Omg, vad ska man skriva? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 okt, 2012 20:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: http://www.onedirectionmusic.com/1dpostbox/ Passa på att skicka era brev till One Direction! Omg, vad ska man skriva? Höhö, skrev en jätterandom fråga 29 okt, 2012 20:22 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: http://www.onedirectionmusic.com/1dpostbox/ Passa på att skicka era brev till One Direction! Omg, vad ska man skriva? Höhö, skrev en jätterandom fråga Vadå? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 okt, 2012 20:23 |
|
Borttagen
|
Solkatten: Var de skulle leta efter mat om de blev inlåsta i ett sovrum i flera dagar XD
Jag är på flumhumör just nu OwO 29 okt, 2012 20:26 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Solkatten: Var de skulle leta efter mat om de blev inlåsta i ett sovrum i flera dagar XD Jag är på flumhumör just nu OwO Hahahah. X'D Awesome! Hade varit kul att se vad Niall svarade. *** Är det närmare för mig att gå på konserten i Danmark? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 okt, 2012 20:30 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Solkatten: Det beror på vart i Sverige du bor?
Bor du i Skåne/Halland borde det inte ta så långt tid att åka till Köpenhamn, men jag vet inte. Bor du närmare Göteborg kan det vara närmare att åka till Herning, Danmark eller Oslo i Norge
29 okt, 2012 20:38 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: Solkatten: Det beror på vart i Sverige du bor? Bor du i Skåne/Halland borde det inte ta så långt tid att åka till Köpenhamn, men jag vet inte. Bor du närmare Göteborg kan det vara närmare att åka till Herning, Danmark eller Oslo i Norge Jag bor i Halland. Vart är närmast då? :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 okt, 2012 20:40 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen