Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7687 7688 7689 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Luna Chang
Elev

Avatar


Nån som har kik?

Hej

28 sep, 2012 10:13

Obliviate_
Elev

Avatar


Nervös o stressad . fuck yea

28 sep, 2012 10:16

Ginny00
Elev

Avatar

+1


Först vaknade jag upp till detta:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fsphotos-e.ak.fbcdn.net%2Fhphotos-ak-snc7%2F480686_418199398229060_2079388689_n.jpg

och sen en komplimang från Li i Onlinelistor.


Man kan ha sämre start på dagen, hihi!

28 sep, 2012 10:46

Cara Riddle
Elev

Avatar


Jag har haft så söta drömmar om Loki två dagar i rad och haha jag har vaknat så där jätte glad

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

28 sep, 2012 10:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Först vaknade jag upp till detta:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fsphotos-e.ak.fbcdn.net%2Fhphotos-ak-snc7%2F480686_418199398229060_2079388689_n.jpg

och sen en komplimang från Li i Onlinelistor.


Man kan ha sämre start på dagen, hihi!

Grattis! VADVARDETIVADVARDETIVADVARDETIVADVARDETI-VADVARDETIVADVARDETIVADVARDETIVADVARDETI??????????????
Hehe... Nej, men vad var det i paketet?

28 sep, 2012 10:54

Ginny00
Elev

Avatar


Ugglan Hedwig - Harry Potter 7 part 2 på bluray Jag har inte bluray.. hmm..

28 sep, 2012 10:54

Tuggrus
Elev

Avatar


Har ärvt typ 17 tröjor av mamma + en typ baseball jacka i jeans och grått #megusta

MUMS!

28 sep, 2012 10:54

Tvilling
Elev

Avatar


Sett senaste glee ep just, omg.
Nu taggar vi lite sovmorgon till, som förmodligen ska utnyttjas till att läsa klart Sherlock och sedan taggar vi tre h svenska, och efter deeet taggar vi "anime-kväll" tillsammans med my friend och den godaste tacopajen ever. (y).

fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille

28 sep, 2012 11:01

Borttagen

Avatar


Tog nyss skolfoto

28 sep, 2012 11:01

Obliviate_
Elev

Avatar


haha. rättar texter åt en vän. känner sig taskig som påpekar även småfel. like a baws.

Skärp dig sanna xD

28 sep, 2012 11:04

1 2 3 ... 7687 7688 7689 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.