@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Neeyum: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Neeyum: Skrivet av Borttagen: tack,du gjorde så att jag fick en klump i halsen,min pappa jobbar där och min familj har alltid haft Sony/Sony Eriksson mobiler och vi tycker inte att det är något fel på det,nu när du skriver det så gissa hur det känns för mig,jobbar min pappa på ett dåligt företag?? GodNatt tror inte hon menade något personligt överhuvudtaget men ändå,hur skulle du känna dig om någon skrev att undvik alltid det företaget som någon av dina föräldrar jobbar på? förstår att du blev sårad och ledsen, men alltså, det är hennes åsikt ^^ Oj det blev mycket! Själv har jag inget emot Sony, jag gillar faktiskt det märket Någon som känner någon som har eller har en Xperia go eller Xperia active? 14 inloggade xD
28 sep, 2012 06:15 |
|
MizzNina
Elev |
Det kom en söt liten igelkott och snusade runt fötterna på mig, när jag stod ute och rökte nyss...
ÄLSKART! "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 28 sep, 2012 06:36 |
|
joel9324
Elev |
28 sep, 2012 06:47 |
|
Borttagen
|
HAHAH.
Jag är jättesmart. Igår åt vi taco och då luktade det taco där nere (obviously). Sen gick jag upp till mitt rum och av nån anledning förföljde tacolukten mig hela tiden även fast jag var inne i mitt rum. Det luktade så mycket så det kändes som om någon stod och lagade mat i mitt rum. Sedan, efter någon timma så upptäcker jag att jag har en stor jäkla fläck med sås från köttfärsen på min tröja som luktar väldigt mycket taco XD Hahehahheh 28 sep, 2012 06:57 |
|
Borttagen
|
Godmoooorgon
Skrivet av MizzNina: Det kom en söt liten igelkott och snusade runt fötterna på mig, när jag stod ute och rökte nyss... ÄLSKART! Röker du??O.o 28 sep, 2012 07:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DarkBells: Vilken dålig dag i dag. Bajs. Tur att jag har Minidjuret och Vanessa Treens som tröst. Love på er, mina kära finisar! ♥ Du är en fiiiiiiiiinis! 28 sep, 2012 07:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Neeyum: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Neeyum: Skrivet av Borttagen: tack,du gjorde så att jag fick en klump i halsen,min pappa jobbar där och min familj har alltid haft Sony/Sony Eriksson mobiler och vi tycker inte att det är något fel på det,nu när du skriver det så gissa hur det känns för mig,jobbar min pappa på ett dåligt företag?? GodNatt tror inte hon menade något personligt överhuvudtaget men ändå,hur skulle du känna dig om någon skrev att undvik alltid det företaget som någon av dina föräldrar jobbar på? förstår att du blev sårad och ledsen, men alltså, det är hennes åsikt ^^ Oj det blev mycket! Själv har jag inget emot Sony, jag gillar faktiskt det märket Någon som känner någon som har eller har en Xperia go eller Xperia active? 14 inloggade xD Min mamma har en Xperia active,hon älskar den,och jag personligen skulle rekommendera den eftersom den är både en superbra modell och superbra minne och grafik 28 sep, 2012 07:46 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Godmoooorgon Skrivet av MizzNina: Det kom en söt liten igelkott och snusade runt fötterna på mig, när jag stod ute och rökte nyss... ÄLSKART! Röker du??O.o Uppenbarligen. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 28 sep, 2012 07:54 |
|
Tvilling
Elev |
Är helrädd för att jag ska ställa mig upp och vara ...yr D:
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 28 sep, 2012 08:05 |
|
Borttagen
|
28 sep, 2012 08:19 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen