Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7685 7686 7687 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Moy.GinnyWeasley
Elev

Avatar


Skrivet av Neeyum:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Neeyum:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Skrivet av Moy.GinnyWeasley:
Har någon en Xperia go eller Xperia active? Bra/dåliga?
Proffstips och tumregel: undvik alltid Sony.

tack,du gjorde så att jag fick en klump i halsen,min pappa jobbar där och min familj har alltid haft Sony/Sony Eriksson mobiler och vi tycker inte att det är något fel på det,nu när du skriver det så gissa hur det känns för mig,jobbar min pappa på ett dåligt företag??

GodNatt

tror inte hon menade något personligt överhuvudtaget

men ändå,hur skulle du känna dig om någon skrev att undvik alltid det företaget som någon av dina föräldrar jobbar på?

förstår att du blev sårad och ledsen, men alltså, det är hennes åsikt ^^

Oj det blev mycket! Själv har jag inget emot Sony, jag gillar faktiskt det märket
Någon som känner någon som har eller har en Xperia go eller Xperia active?

14 inloggade xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi46.tinypic.com%2F34rayrn.jpg

28 sep, 2012 06:15

MizzNina
Elev

Avatar


Det kom en söt liten igelkott och snusade runt fötterna på mig, när jag stod ute och rökte nyss...
ÄLSKART!

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

28 sep, 2012 06:36

joel9324
Elev

Avatar


Fick ont i magen efter frukosten :0

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

28 sep, 2012 06:47

Borttagen

Avatar


HAHAH.
Jag är jättesmart.
Igår åt vi taco och då luktade det taco där nere (obviously). Sen gick jag upp till mitt rum och av nån anledning förföljde tacolukten mig hela tiden även fast jag var inne i mitt rum. Det luktade så mycket så det kändes som om någon stod och lagade mat i mitt rum. Sedan, efter någon timma så upptäcker jag att jag har en stor jäkla fläck med sås från köttfärsen på min tröja som luktar väldigt mycket taco XD
Hahehahheh

28 sep, 2012 06:57

Borttagen

Avatar


Godmoooorgon
Skrivet av MizzNina:
Det kom en söt liten igelkott och snusade runt fötterna på mig, när jag stod ute och rökte nyss...
ÄLSKART!

Röker du??O.o

28 sep, 2012 07:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av DarkBells:
Vilken dålig dag i dag. Bajs. Tur att jag har Minidjuret och Vanessa Treens som tröst.
Love på er, mina kära finisar! ♥

Du är en fiiiiiiiiinis!

28 sep, 2012 07:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Moy.GinnyWeasley:
Skrivet av Neeyum:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Neeyum:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Skrivet av Moy.GinnyWeasley:
Har någon en Xperia go eller Xperia active? Bra/dåliga?
Proffstips och tumregel: undvik alltid Sony.

tack,du gjorde så att jag fick en klump i halsen,min pappa jobbar där och min familj har alltid haft Sony/Sony Eriksson mobiler och vi tycker inte att det är något fel på det,nu när du skriver det så gissa hur det känns för mig,jobbar min pappa på ett dåligt företag??

GodNatt

tror inte hon menade något personligt överhuvudtaget

men ändå,hur skulle du känna dig om någon skrev att undvik alltid det företaget som någon av dina föräldrar jobbar på?

förstår att du blev sårad och ledsen, men alltså, det är hennes åsikt ^^

Oj det blev mycket! Själv har jag inget emot Sony, jag gillar faktiskt det märket
Någon som känner någon som har eller har en Xperia go eller Xperia active?

14 inloggade xD

Min mamma har en Xperia active,hon älskar den,och jag personligen skulle rekommendera den eftersom den är både en superbra modell och superbra minne och grafik

28 sep, 2012 07:46

MizzNina
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Godmoooorgon
Skrivet av MizzNina:
Det kom en söt liten igelkott och snusade runt fötterna på mig, när jag stod ute och rökte nyss...
ÄLSKART!

Röker du??O.o


Uppenbarligen.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

28 sep, 2012 07:54

Tvilling
Elev

Avatar


Är helrädd för att jag ska ställa mig upp och vara ...yr D:

fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille

28 sep, 2012 08:05

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av MizzNina:
Skrivet av Borttagen:
Godmoooorgon
Skrivet av MizzNina:
Det kom en söt liten igelkott och snusade runt fötterna på mig, när jag stod ute och rökte nyss...
ÄLSKART!

Röker du??O.o


Uppenbarligen.


By some reason this conversation killed me.

28 sep, 2012 08:19

1 2 3 ... 7685 7686 7687 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.