@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Hur kommer det sig att idéerna till fanfics alltid ska komma just när man inte har tillgång till en dator? Vill ju skriva! Äsch, får väl ha dem lagrad i min hjärna tills jag kommer hem imorgon.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 sep, 2012 22:11 |
|
Tuggrus
Elev |
Jag och Freja pratar om:
*Loveproblems with Freja-knows-who *Hur feg jag är *Dromedarer *Kameler *Om man är rasist om man gillar kameler mer än dromedarer MUMS! 27 sep, 2012 22:33 |
|
Ginny00
Elev |
Håll tummarna för att jag vaknar och mår bättre imorgon.
27 sep, 2012 22:41 |
|
M4L13
Elev |
27 sep, 2012 22:50 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Jag och Freja pratar om: *Loveproblems with Freja-knows-who *Hur feg jag är *Dromedarer *Kameler *Om man är rasist om man gillar kameler mer än dromedarer Haha, Gud vad random vi låter xD Everything is Dramione and nothing hurts. 27 sep, 2012 22:58 |
|
Tuggrus
Elev |
Freja-knows-who.. Dromedarer.. Kameler.. AHAHA GUD.. XD
MUMS! 27 sep, 2012 23:00 |
|
Obliviate_
Elev |
Nån som vet vart man kan ladda ner ringsingaler till iPhones? D:
27 sep, 2012 23:38 |
|
cannedcorn
Elev |
Jag är smart. Har en spanskaläxa som ska vara inlämnad imorgon. Det är första lektionen med vår ordinarie lärare (har haft vikarie innan) och därför borde jag göra ett bra intryck genom att göra läxan noggrant och lämna in den i tid.
Nu är klockan svinmycket och jag har inte ens börjat på läxan. Dumma mig.
27 sep, 2012 23:39 |
|
Cara Riddle
Elev |
28 sep, 2012 00:41 |
|
ellisnoris
Elev |
28 sep, 2012 03:32 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen