Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7683 7684 7685 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Neeyum
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Skrivet av Moy.GinnyWeasley:
Har någon en Xperia go eller Xperia active? Bra/dåliga?
Proffstips och tumregel: undvik alltid Sony.

tack,du gjorde så att jag fick en klump i halsen,min pappa jobbar där och min familj har alltid haft Sony/Sony Eriksson mobiler och vi tycker inte att det är något fel på det,nu när du skriver det så gissa hur det känns för mig,jobbar min pappa på ett dåligt företag??

GodNatt

tror inte hon menade något personligt överhuvudtaget

27 sep, 2012 21:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Neeyum:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Skrivet av Moy.GinnyWeasley:
Har någon en Xperia go eller Xperia active? Bra/dåliga?
Proffstips och tumregel: undvik alltid Sony.

tack,du gjorde så att jag fick en klump i halsen,min pappa jobbar där och min familj har alltid haft Sony/Sony Eriksson mobiler och vi tycker inte att det är något fel på det,nu när du skriver det så gissa hur det känns för mig,jobbar min pappa på ett dåligt företag??

GodNatt

tror inte hon menade något personligt överhuvudtaget

men ändå,hur skulle du känna dig om någon skrev att undvik alltid det företaget som någon av dina föräldrar jobbar på?

27 sep, 2012 21:53

Luna Chang
Elev

Avatar


Nån som jar kik som vill "prata" med Mog?

Hej

27 sep, 2012 21:54

Tvilling
Elev

Avatar


27 sep, 2012 21:55

Obliviate_
Elev

Avatar


Luna02 Min pappa jobbar på trafikverket, och hur mkt skit får inte det företaget dagligen för hur dåligt tågen går?

Ta inte åt dig, det är inte så att det är din pappa som orsakat h*ns inställning till sonyericsson mobiler.

27 sep, 2012 21:55

Neeyum
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Neeyum:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Skrivet av Moy.GinnyWeasley:
Har någon en Xperia go eller Xperia active? Bra/dåliga?
Proffstips och tumregel: undvik alltid Sony.

tack,du gjorde så att jag fick en klump i halsen,min pappa jobbar där och min familj har alltid haft Sony/Sony Eriksson mobiler och vi tycker inte att det är något fel på det,nu när du skriver det så gissa hur det känns för mig,jobbar min pappa på ett dåligt företag??

GodNatt

tror inte hon menade något personligt överhuvudtaget

men ändå,hur skulle du känna dig om någon skrev att undvik alltid det företaget som någon av dina föräldrar jobbar på?

förstår att du blev sårad och ledsen, men alltså, det är hennes åsikt ^^

27 sep, 2012 21:56

DarkBells
Elev

Avatar


Vilken dålig dag i dag. Bajs. Tur att jag har Minidjuret och Vanessa Treens som tröst.
Love på er, mina kära finisar! ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F89bf6fd748dbd94db52a2592e9fbbd80%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2Fb0df532a3b88a991d7633b1d07195a1a%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o2_r1_500.gif

27 sep, 2012 22:00

Lordlollo
Elev

Avatar


fan. skulle just lägga ut en video på Facebook bara för att, så gick det inte..

27 sep, 2012 22:05

Minidjuret
Elev

Avatar

+1


DarkBells- Aww, klart vi är här! Om du mår dåligt igen får du meddela mig c:

27 sep, 2012 22:06

DarkBells
Elev

Avatar


Minidjuret Såklart! Har ju berättat om mina andra problem för dig också! Sötnoz!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F89bf6fd748dbd94db52a2592e9fbbd80%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2Fb0df532a3b88a991d7633b1d07195a1a%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o2_r1_500.gif

27 sep, 2012 22:10

1 2 3 ... 7683 7684 7685 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.