@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Borttagen: tack,du gjorde så att jag fick en klump i halsen,min pappa jobbar där och min familj har alltid haft Sony/Sony Eriksson mobiler och vi tycker inte att det är något fel på det,nu när du skriver det så gissa hur det känns för mig,jobbar min pappa på ett dåligt företag?? GodNatt tror inte hon menade något personligt överhuvudtaget 27 sep, 2012 21:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Neeyum: Skrivet av Borttagen: tack,du gjorde så att jag fick en klump i halsen,min pappa jobbar där och min familj har alltid haft Sony/Sony Eriksson mobiler och vi tycker inte att det är något fel på det,nu när du skriver det så gissa hur det känns för mig,jobbar min pappa på ett dåligt företag?? GodNatt tror inte hon menade något personligt överhuvudtaget men ändå,hur skulle du känna dig om någon skrev att undvik alltid det företaget som någon av dina föräldrar jobbar på? 27 sep, 2012 21:53 |
|
Luna Chang
Elev |
Nån som jar kik som vill "prata" med Mog?
Hej 27 sep, 2012 21:54 |
|
Tvilling
Elev |
Godnatt mugglis! Imorgon taggar vi sovmprgon :3
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 27 sep, 2012 21:55 |
|
Obliviate_
Elev |
Luna02 Min pappa jobbar på trafikverket, och hur mkt skit får inte det företaget dagligen för hur dåligt tågen går?
Ta inte åt dig, det är inte så att det är din pappa som orsakat h*ns inställning till sonyericsson mobiler. 27 sep, 2012 21:55 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Neeyum: Skrivet av Borttagen: tack,du gjorde så att jag fick en klump i halsen,min pappa jobbar där och min familj har alltid haft Sony/Sony Eriksson mobiler och vi tycker inte att det är något fel på det,nu när du skriver det så gissa hur det känns för mig,jobbar min pappa på ett dåligt företag?? GodNatt tror inte hon menade något personligt överhuvudtaget men ändå,hur skulle du känna dig om någon skrev att undvik alltid det företaget som någon av dina föräldrar jobbar på? förstår att du blev sårad och ledsen, men alltså, det är hennes åsikt ^^ 27 sep, 2012 21:56 |
|
DarkBells
Elev |
Vilken dålig dag i dag. Bajs. Tur att jag har Minidjuret och Vanessa Treens som tröst.
Love på er, mina kära finisar! ♥
27 sep, 2012 22:00 |
|
Lordlollo
Elev |
fan. skulle just lägga ut en video på Facebook bara för att, så gick det inte..
♆ 27 sep, 2012 22:05 |
|
Minidjuret
Elev |
DarkBells- Aww, klart vi är här! Om du mår dåligt igen får du meddela mig c:
27 sep, 2012 22:06 |
|
DarkBells
Elev |
27 sep, 2012 22:10 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen