@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraTree
Elev |
OMG Pygmepuffen, såg att du hade 999 inlägg xD Grattis u förskott till Master of Death!
27 sep, 2012 20:11 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Ida: "Vad kan det vara för ord som..." (spelar något på telefonen) Jag: "Words will be just words... 'Til you bring them to life..!" Ida: "Ord som kan höra ihop med galen?" Jag: "Let's go CRAZY CRAZY CRAZY 'til we see the SUUN!" Ida: "Men herregud du är ju omöjligt.." ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 27 sep, 2012 20:12 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Nu eftersom jag saknar liv så låtsas jag att Victoire Weasly är här och mugglisrapar mig, bara för att det ska verka som att hon är här, för jag vill att hon ska vara det! FAKE MUGGLISRAPE! 8D //Victoire Weasly låtsas vi, fast egentligen är det bara jag... Ja, jag vet, jag saknar liv... >.< Spoiler: Tryck här för att visa! ~MY TUMBLR~ 27 sep, 2012 20:13 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av scarhead: Jag tog livmoderhalscancer i skolan idag. Det gjorde ont. Men jag satt med en kompis medan vi tog den och jag gjorde en grimas som hon började gapskratta av, och jag började skratta av det, så vi satt och gapskrattade medan jag fick en spruta uppkörd i armen. ♥ ..jag grät och kramade Knizzlare. det var hemskt, huvudvärkstabletten var vidrig och hjälpte inte. MEN STORT GRATTIS!!!!!!! för att du är lyckligt lottad och inte behöver ha en random magvärk/huvudvärk efteråt! ![]()
27 sep, 2012 20:15 |
|
Solkatten
Elev |
Jag tror jag är beroende av LWWY... xD ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 sep, 2012 20:20 |
|
Pygmepuffen
Elev |
Skrivet av LauraTree: OMG Pygmepuffen, såg att du hade 999 inlägg xD Grattis u förskott till Master of Death! Haha just nu sitter jag och raderar gamla inlägg så att jag ska kunna skriva en tacklista till mitt 1000:e inlägg xD 27 sep, 2012 20:23 |
|
M4L13
Elev |
![]() (omg varför lägger jag ut denna omg :C) iaf - Malie, varför är du en fjortiskatt? - DANISNOTONFIREEEEEEEEEEEEEEE!!!! yes ppl, jag är ingen fjortis c:
27 sep, 2012 20:29 |
|
MystiqueRed
Elev |
RIP Johnny Lewis
27 sep, 2012 20:36 |
|
Ginny00
Elev |
Tänker tillbaka på Pottermässan ♥
Åh, vad jag och Aivilio fangirlade åt Erfa, Li och Eriskay alltså.. Det var underbart. 27 sep, 2012 20:43 |
|
Borttagen
|
27 sep, 2012 20:50 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen