@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vill du veta en sak?här är när jag och min storasyrra på 21 år bråkar när jag ska spela in till mugglis mello: Jag: Hanna(min syrra),kan du sluta se på Gosip Girl så jag kan spela in till mugglis mello Hanna: Lilly,kan du inte göra något annat en att sitta vid mugglis? Jag: Nej,kan du sluta se på GG? Hanna: blablabla,Do you no you love me,XOXO,Gosip Girl Jag: WE GONA WIN THE HOUSE CUP,WE GONA WIN THE HOUSE CUP THIS YEAR Hanna: Do you no you love me,XOXO,Gosip Girl Jag: DU DU DU DU DU,DU DU,DU,DU DU DU DU DUDU (Hedwigs theme) Hanna: Do you no you love me,XOXO,Hanna Jag: VI SKA FLYGA SÅ HÖGT VI KAN,VISA FÖR HANNA ATT MUGGLIS ÄR BÄTTRE Hanna:... Pappa _______________________________________________________ och här är när jag spelar W-Rock väldigt högt och hon spelar Mellissa Horn (på spotify och youtube) : Hanna:Lilly,sluta spela Wizard Rock Jag: om du slutar spela Mellissa Blä Hanna: Pappa,säg till Lilly att sluta spela dålig musik Pappa: Till henne Jag: *winner* Jag har också en storasyster på 21 år som heter Hanna! O_O VA!,COOOLT 27 sep, 2012 19:44 |
|
Solkatten
Elev |
NEJ! Jag är på det sista kapitlet nu!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 sep, 2012 19:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Jag ska ta den sista sprutan på onsdag jag... Inte taggad alls :cJag tog livmoderhalscancer i skolan idag. Det gjorde ont. Men jag satt med en kompis medan vi tog den och jag gjorde en grimas som hon började gapskratta av, och jag började skratta av det, så vi satt och gapskrattade medan jag fick en spruta uppkörd i armen. ♥ 27 sep, 2012 19:46 |
|
Fenrir
Elev |
27 sep, 2012 19:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ja! O_O Fast å andra sidan fyller hon 22 nu i oktober.. men ändå! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vill du veta en sak?här är när jag och min storasyrra på 21 år bråkar när jag ska spela in till mugglis mello: Jag: Hanna(min syrra),kan du sluta se på Gosip Girl så jag kan spela in till mugglis mello Hanna: Lilly,kan du inte göra något annat en att sitta vid mugglis? Jag: Nej,kan du sluta se på GG? Hanna: blablabla,Do you no you love me,XOXO,Gosip Girl Jag: WE GONA WIN THE HOUSE CUP,WE GONA WIN THE HOUSE CUP THIS YEAR Hanna: Do you no you love me,XOXO,Gosip Girl Jag: DU DU DU DU DU,DU DU,DU,DU DU DU DU DUDU (Hedwigs theme) Hanna: Do you no you love me,XOXO,Hanna Jag: VI SKA FLYGA SÅ HÖGT VI KAN,VISA FÖR HANNA ATT MUGGLIS ÄR BÄTTRE Hanna:... Pappa _______________________________________________________ och här är när jag spelar W-Rock väldigt högt och hon spelar Mellissa Horn (på spotify och youtube) : Hanna:Lilly,sluta spela Wizard Rock Jag: om du slutar spela Mellissa Blä Hanna: Pappa,säg till Lilly att sluta spela dålig musik Pappa: Till henne Jag: *winner* Jag har också en storasyster på 21 år som heter Hanna! O_O VA!,COOOLT 27 sep, 2012 19:48 |
|
Solkatten
Elev |
Det är best att jag hittar någon ny 1D fanfic som är ungefär lika awesome efter att ha avslutat denna. Annars vet jag inte vad jag ska göra. O.o
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 sep, 2012 19:48 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
ALLA MED TRANSFORMICE MAILAR MIIIG!!!
Idag har vi lite mugglistr'ff d'r, elr??? C8 speech! 27 sep, 2012 19:53 |
|
Borttagen
|
Ida: "Vad kan det vara för ord som..." (spelar något på telefonen)
Jag: "Words will be just words... 'Til you bring them to life..!" Ida: "Ord som kan höra ihop med galen?" Jag: "Let's go CRAZY CRAZY CRAZY 'til we see the SUUN!" Ida: "Men herregud du är ju omöjligt.." 27 sep, 2012 20:00 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ida: "Vad kan det vara för ord som..." (spelar något på telefonen) Jag: "Words will be just words... 'Til you bring them to life..!" Ida: "Ord som kan höra ihop med galen?" Jag: "Let's go CRAZY CRAZY CRAZY 'til we see the SUUN!" Ida: "Men herregud du är ju omöjligt.." Hahahah. Ten points to you! :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 sep, 2012 20:08 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Nu eftersom jag saknar liv så låtsas jag att Victoire Weasly är här och mugglisrapar mig, bara för att det ska verka som att hon är här, för jag vill att hon ska vara det!
FAKE MUGGLISRAPE! 8D //Victoire Weasly låtsas vi, fast egentligen är det bara jag... Ja, jag vet, jag saknar liv... >.< 27 sep, 2012 20:11 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen