@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MonsterCookie
Elev |
May I say fuck my life
wolfstar deserved better. 27 sep, 2012 19:03 |
|
Borttagen
|
Fuck! Måste göra läxan
27 sep, 2012 19:04 |
|
Miss Black
Elev |
Min syrra har diaré... x) Hon spelar sims. Jag är hungrig. Vill inte gå och lägga mig. Men trött...
Min bokblogg
27 sep, 2012 19:07 |
|
Borttagen
|
Hur installerar jag min inbyggda kamera? ELler hur sätter jag igång den?
27 sep, 2012 19:12 |
|
scarhead
Lärare |
Jag tog livmoderhalscancer i skolan idag. Det gjorde ont.
Men jag satt med en kompis medan vi tog den och jag gjorde en grimas som hon började gapskratta av, och jag började skratta av det, så vi satt och gapskrattade medan jag fick en spruta uppkörd i armen. ♥ 27 sep, 2012 19:16 |
|
LolFeelings
Elev |
27 sep, 2012 19:17 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av HannaPanna: AAW MED DIG OCKSÅ ♥ TACK ♥
27 sep, 2012 19:18 |
|
LolFeelings
Elev |
27 sep, 2012 19:28 |
|
Borttagen
|
här är när jag och min storasyrra på 21 år bråkar
när jag ska spela in till mugglis mello: Jag: Hanna(min syrra),kan du sluta se på Gosip Girl så jag kan spela in till mugglis mello Hanna: Lilly,kan du inte göra något annat en att sitta vid mugglis? Jag: Nej,kan du sluta se på GG? Hanna: blablabla,Do you no you love me,XOXO,Gosip Girl Jag: WE GONA WIN THE HOUSE CUP,WE GONA WIN THE HOUSE CUP THIS YEAR Hanna: Do you no you love me,XOXO,Gosip Girl Jag: DU DU DU DU DU,DU DU,DU,DU DU DU DU DUDU (Hedwigs theme) Hanna: Do you no you love me,XOXO,Hanna Jag: VI SKA FLYGA SÅ HÖGT VI KAN,VISA FÖR HANNA ATT MUGGLIS ÄR BÄTTRE Hanna:... Pappa _______________________________________________________ och här är när jag spelar W-Rock väldigt högt och hon spelar Mellissa Horn (på spotify och youtube) : Hanna:Lilly,sluta spela Wizard Rock Jag: om du slutar spela Mellissa Blä Hanna: Pappa,säg till Lilly att sluta spela dålig musik Pappa: Till henne Jag: *winner* 27 sep, 2012 19:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vill du veta en sak?här är när jag och min storasyrra på 21 år bråkar när jag ska spela in till mugglis mello: Jag: Hanna(min syrra),kan du sluta se på Gosip Girl så jag kan spela in till mugglis mello Hanna: Lilly,kan du inte göra något annat en att sitta vid mugglis? Jag: Nej,kan du sluta se på GG? Hanna: blablabla,Do you no you love me,XOXO,Gosip Girl Jag: WE GONA WIN THE HOUSE CUP,WE GONA WIN THE HOUSE CUP THIS YEAR Hanna: Do you no you love me,XOXO,Gosip Girl Jag: DU DU DU DU DU,DU DU,DU,DU DU DU DU DUDU (Hedwigs theme) Hanna: Do you no you love me,XOXO,Hanna Jag: VI SKA FLYGA SÅ HÖGT VI KAN,VISA FÖR HANNA ATT MUGGLIS ÄR BÄTTRE Hanna:... Pappa _______________________________________________________ och här är när jag spelar W-Rock väldigt högt och hon spelar Mellissa Horn (på spotify och youtube) : Hanna:Lilly,sluta spela Wizard Rock Jag: om du slutar spela Mellissa Blä Hanna: Pappa,säg till Lilly att sluta spela dålig musik Pappa: Till henne Jag: *winner* Jag har också en storasyster på 21 år som heter Hanna! O_O 27 sep, 2012 19:41 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen