Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Åh Nessilini!
Tacktacktack! Du är sannerligen inte en dålig människa, du förstår, det krävs ju liksom två personer för att hålla igång en långuggling och jag har ju inte heller varit så aktiv på den fronten. Dock ska jag uggla dig snart, kanske rentav ikväll, vem vet... Jag peppar sönder på att du ska börja plugga i min stad liksom, hur galet är inte det? 30 mar, 2012 20:00 |
|
Borttagen
|
Grå Damen: Haha lite dålig är jag nog allt
Det låter toppen Det är hela sjukt! Jag skall flytta hemifrån! JAG?!?! Typ. Köpte min studentbalklänning förra helgen och håller på att dö massa här borta just nu för jag peppar sönder som en liten gnu. Eh. Hej OT. 30 mar, 2012 20:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av IvveKingh: Då slänger jag iväg en till komplimang till §irius, för att du är relativt ny och riktigt fet! (nu får du inte ta det sistnämda bokstavligt, du förstår vad jag menar) Men gud. Mer till mig, shit! Tack så sjuktligt mycket O.o tack darling ♥ 30 mar, 2012 20:47 |
|
Mirre Weasley
Elev |
Skrivet av LeeJordanhjärta: Mirre Weasley - Min barndomskompis som alltid finns där för mig, även om vi tjafsar som syskon så kommer jag alltid finnas här för dig ♥ M!mm! - Nu har jag känt dig i 7 månader och 5 dagar men det känns som om jag känt dig jättelänge! du är så rolig och bra att prata med ♥ Rocky Potter - du är rolig att rolla med ♥ ♥ ![]()
30 mar, 2012 20:50 |
|
Angus
Elev |
Nessilini åh, tack så jättemycket!
![]() Be brave. Be strong. Be a Gryff!
30 mar, 2012 23:15 |
|
expelliarmus
Elev |
Usch och fy vad jag saknar er. Vi får se om jag kommer tillbaka till mugglis som den aktiva människan jag var. Ville bara kika in och säga hej och berätta att jag lever och tycker om er såhääääär mycket. Kram allihopa ♥
31 mar, 2012 00:21 |
|
Borttagen
|
Ina: Du får en guldstjärna för den länkade videon, trots att jag redan lyssnade på den!
D.: Du har dina charmiga stunder. 31 mar, 2012 01:05 |
|
Ida S
Lärare |
Jag beundrar lillamymin and that's it.
"we live together, and harry does all the cooking." 31 mar, 2012 01:08 |
|
Borttagen
|
Manhattan: Tack.
31 mar, 2012 01:26
Detta inlägg ändrades senast 2012-03-31 kl. 11:38
|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Jag vill ge en komplimang till mina fina fina scouter.
Ni är bäst och jag älskar er. Tack ♥ 31 mar, 2012 11:27 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen