Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Little J
Elev |
15 apr, 2014 16:19 |
|
Ginny00
Elev |
Åh, jag äter ju knappt det längre. Har jag ens ätit någon av de i år? :O Men jag tror i alla fall att jag gillade daim bäst när jag åt det.
15 apr, 2014 16:52 |
|
Hapo
Elev |
Jag håller med ovanstående skribent. Daim! =)
15 apr, 2014 16:56 |
|
Borttagen
|
Guuu, va svårt, men jag gillar verkligen center... så det får la bi det. Om man måste välja
15 apr, 2014 17:47 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Daim
En av favoriterna när jag var barn (mintchokladgrejer och knäck/daim-varianter var kanonhott ;D). Plopp/center vad ju hemskt. "smuligt" i munnen och kletigt. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 15 apr, 2014 21:10 |
|
Hermione. Granger
Elev |
15 apr, 2014 22:10 |
|
YES
Elev |
16 apr, 2014 00:39 |
|
Borttagen
|
Gillar ju båda men säger Plopp
16 apr, 2014 00:55 |
|
MizzNina
Elev |
Äter inte godis egentligen, men Daim är godare i glass och kakor.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 16 apr, 2014 06:35 |
|
Borttagen
|
Plopp/Center
16 apr, 2014 10:56 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen