@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hade allmänt roligt åt min ene granne, som egentligen bor i Umeå, när han uttalade terapeut som terapeft XD
27 sep, 2012 17:59 |
|
Borttagen
|
Jag är typ sömmnig
27 sep, 2012 17:59 |
|
Borttagen
|
Ginny00 gillar du inte laleh?
27 sep, 2012 18:01 |
|
Neeyum
Elev |
27 sep, 2012 18:04
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-27 kl. 18:05
|
|
Ginny00
Elev |
Sannaaa alltså jo, men hon är sönderspelad för mig så.
27 sep, 2012 18:04 |
|
Borttagen
|
Haha, oh, dåså. :' Men lyssna på Of Monsters And Men-låtarna, de är jättefina ♥ 27 sep, 2012 18:05 |
|
Miss_Green
Elev |
27 sep, 2012 18:07 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Solkatten: Vet inte Skrivet av MissLollo: Alltså jag hr tänkt på en sak, när man chattar nu för tiden kan det ibland vara typ såhär: Jag: Hej Kompis: Heej! Jag: vgd? Kompis:Typ inget... dd? Jag: Samma Alltså trååkigt MEn skulle vara kul med nån ´rolig´chatt nån gång XD Hahah, har också tänkt på det. xD Men liksom... hur ska man annars börja? c:
27 sep, 2012 18:14 |
|
Cykel
Elev |
27 sep, 2012 18:15
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-27 kl. 18:49
|
|
Solkatten
Elev |
HAHAHAHAHA. Chattar med en tjej från Kina på Omegle och då när hon skrev det kunde jag inte låta bli att tänka på Made in China. HAHAHAHAHA.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 sep, 2012 18:24 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen