@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
27 sep, 2012 06:26 |
|
Tvilling
Elev |
Ok, så igår frös jag sönder, idag svättas jag ihjäl. D:
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 27 sep, 2012 06:55 |
|
joel9324
Elev |
27 sep, 2012 07:03 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
27 sep, 2012 07:06 |
|
M00NSTER
Elev |
27 sep, 2012 07:24 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: Nu vet jag inte vilken du menar, men det finns en vid willys och den är kvar c: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: åh awesome, tänk om jag vet vilka de ääär ? 0_o Okej, antagligen inte , määhn xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: Haha ja, jag känner mig liite creepy. Jag vet vart du boooorrrr Skrivet av Borttagen: Oooooooohoho, märkte precis att Savi bor i Danderyd, vilket är gaanska nära mig .. :3 Och jag märkte dessutom att jag inte var vän med henne på mugglis o_O Jasså?!? Var bor du? HAha, creeeep! Ja gud ja! När jag fick förfrågan så bara - WHUUUUT?!?! :O haha Jaha! Jag har en massa kompisar som bor där! HAHAH! Maybe. HAha! Nej men vi är ofta i Åkersberga. Har lanställe på Ljusertö så åker alltid genom där och typ handlar ibland. Speciellt om det är lördag. Nu har jag inte vart där på ett tag men ni har kvar godisbutiken va? Ja men det var den jag menade
27 sep, 2012 07:31 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Savi: Jag bor också i Åkersberga Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: Nu vet jag inte vilken du menar, men det finns en vid willys och den är kvar c: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: åh awesome, tänk om jag vet vilka de ääär ? 0_o Okej, antagligen inte , määhn xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: Haha ja, jag känner mig liite creepy. Jag vet vart du boooorrrr Skrivet av Borttagen: Oooooooohoho, märkte precis att Savi bor i Danderyd, vilket är gaanska nära mig .. :3 Och jag märkte dessutom att jag inte var vän med henne på mugglis o_O Jasså?!? Var bor du? HAha, creeeep! Ja gud ja! När jag fick förfrågan så bara - WHUUUUT?!?! :O haha Jaha! Jag har en massa kompisar som bor där! HAHAH! Maybe. HAha! Nej men vi är ofta i Åkersberga. Har lanställe på Ljusertö så åker alltid genom där och typ handlar ibland. Speciellt om det är lördag. Nu har jag inte vart där på ett tag men ni har kvar godisbutiken va? Ja men det var den jag menade ;; ![]()
27 sep, 2012 07:35 |
|
Tvilling
Elev |
Sjuk today again -.-
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 27 sep, 2012 07:37 |
|
Savi
Elev |
27 sep, 2012 07:38 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
27 sep, 2012 07:40 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen