Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hade torres9
Elev |
30 mar, 2012 17:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av hade torres9: jag skulle ge de till §irius Men gud, nu blir det mycket här. Tack så sjukt mycket ♥ 30 mar, 2012 17:42 |
|
hade torres9
Elev |
ingen orsak
snygg profil bild är du model eller ? gryffindor är bäst!!!! fernando torres 4ever el nino
30 mar, 2012 17:43 |
|
JML
Elev |
Då skulle jag vilja framföra att hade torres9 är väldigt snäll ♥
'That wand's more trouble than it's worth,' said Harry. 'And quite honestly...' 'I've had enough trouble for a lifetime.' 30 mar, 2012 17:45 |
|
_SanD_
Elev |
30 mar, 2012 18:13 |
|
Borttagen
|
30 mar, 2012 18:18 |
|
Draken Norbert
Elev |
Skrivet av Dramione99: Jag skulle vilja ge komplimanger till: Erica Potter HogwartsCoolingen MajPej♥ Samuel Rathclif Draken Norbert _SanD_ Bombarda J-star Black hade torres9 §irius För att ni är allmänt azum allihop och otroligt trevliga och schyssta människor! ♥♥♥ Alltså du är så awesome med! ♥
30 mar, 2012 18:48 |
|
J-star Black
Elev |
30 mar, 2012 19:23 |
|
IvveKingh
Elev |
Då slänger jag iväg en till komplimang till §irius, för att du är relativt ny och riktigt fet!
(nu får du inte ta det sistnämda bokstavligt, du förstår vad jag menar) 30 mar, 2012 19:47 |
|
Borttagen
|
Till Oskan för att du är awesome, och supercool att prata med. Ser otroligt mycket fram emot att träffa dig.
Till Yvja och månbarnet för att ni känns sådär vuxna och kloka fast ändå otroligt coola. Jag diggar er i forumet. Till professorpersson för att du alltid ställer upp i alla lägen. Även mitt i natten i Kalmar. Du är en äkta BFF. Till Chidney för att du är fantastiskt (och står ut med alla sjuka sms jag skickar till dig.) Till Grå Damen, Grattis till prefektposten! Du är välförtjänad av den. Vi måste ses i Kalmar! (Var och tittade på skolan nu i veckan och peppar sönder att börja plugga där!) Vi måste börja långuggla igen, men jag är en dålig människa jag vet. Till Angus och themarauder för att ni snällt svarat på alla mina små kärlekshistorier i olika trådar i 15+, där jag säkert varit hur tjatig som helst. Och till Li, för allt du gör för svensk HP-fandom. 30 mar, 2012 19:57 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen