@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Då har man ny användare då... Hoppas jag inte ångrar mig....
26 sep, 2012 22:16 |
|
Borttagen
|
gOdNatT
26 sep, 2012 22:17 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Då har man ny användare då... Hoppas jag inte ångrar mig.... Langar dissen till oss alltså... Haha! Nej men hoppas du passar bra i gult ;D
26 sep, 2012 22:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: gOdNatT natti natti Savi haha, precis. Jag har alltid tyckt jag passar bättre i gult en i blått 26 sep, 2012 22:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cykel: OMG ja, du måste göra det!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Cykel: Åh, jag är förstådd! Bekräftelse .. C':Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Ah exakt! Skrivet av Borttagen: Sirius (Black). hey, then we're two Och så Li, Erfa, Eriskay, Ally, Cykel, Greger och alla de där coola som man önskar att man vore kompisar med o_o Precis. Vi får väl lära oss valska så kan vi också prata med dem? ^^ Jag är grym på valska redan. Jag ska testa att säga något till Cykel nu och se om hon svarar.. Heeeeeeeuuuååååjj Cyåeekkeelllll duuu eäåårr fiiennn! *Väntar* Heeeeuuuuuuåeuhj koouuuåååmpiiies deeeuuh kaauuen seluuueeåta väääeeuunta naauuuehu! Jag undrar hur det skulle vara om du cyklade förbi mig nån gång. Det slulle typ bli "OMG, DET ÄR CYKEL, PÅ CYKEL!" HAHAHA, fick plötsligt en väldig lust att faktiskt cykla in på nästa event med massa mugglisar/random nördar som känner mig som cykel. Hehehe *planlägger* 26 sep, 2012 22:24 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Lucy och Rose: TRÄFFADE HannaPanna OCH LunaLovegood1 IGÅR!! OHMYGOSH ♥ [Btw; Mitt 3100 inlägg ^^] OMFG DET VAR SÅ COOLT :' (Grattis ^^) JAG VET OMG VI MÅSTE GÖRA OM DET Grattis gumman ♥
26 sep, 2012 22:24 |
|
Tuggrus
Elev |
Godnatt kära vänner och undersåtar.. Nu ska jag sova
MUMS! 26 sep, 2012 22:25 |
|
Borttagen
|
Det känns helt Weird att ha så lite inlägg
26 sep, 2012 22:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Savi: Nu vet jag inte vilken du menar, men det finns en vid willys och den är kvar c:Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: åh awesome, tänk om jag vet vilka de ääär ? 0_o Okej, antagligen inte , määhn xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: Haha ja, jag känner mig liite creepy. Jag vet vart du boooorrrr Skrivet av Borttagen: Oooooooohoho, märkte precis att Savi bor i Danderyd, vilket är gaanska nära mig .. :3 Och jag märkte dessutom att jag inte var vän med henne på mugglis o_O Jasså?!? Var bor du? HAha, creeeep! Ja gud ja! När jag fick förfrågan så bara - WHUUUUT?!?! :O haha Jaha! Jag har en massa kompisar som bor där! HAHAH! Maybe. HAha! Nej men vi är ofta i Åkersberga. Har lanställe på Ljusertö så åker alltid genom där och typ handlar ibland. Speciellt om det är lördag. Nu har jag inte vart där på ett tag men ni har kvar godisbutiken va? 26 sep, 2012 22:29 |
|
Borttagen
|
Måste sova....
26 sep, 2012 22:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen