Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7667 7668 7669 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Då har man ny användare då... Hoppas jag inte ångrar mig....

26 sep, 2012 22:16

Borttagen

Avatar


gOdNatT

26 sep, 2012 22:17

Savi
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Då har man ny användare då... Hoppas jag inte ångrar mig....

Langar dissen till oss alltså... Haha! Nej men hoppas du passar bra i gult ;D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_le9zh0sgjf1qc7ddno1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m3d74qpoI81r7ifqv.gif

26 sep, 2012 22:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
gOdNatT

natti natti

Savi
haha, precis. Jag har alltid tyckt jag passar bättre i gult en i blått

26 sep, 2012 22:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Cykel:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Cykel:

Skrivet av Borttagen:
Skrivet av linnvendela:

Skrivet av Borttagen:
Skrivet av linnvendela:
Vet inte när eller varför, men jag har blivit ett fan av Cykel .__.
Sirius (Black). hey, then we're two
Och så Li, Erfa, Eriskay, Ally, Cykel, Greger och alla de där coola som man önskar att man vore kompisar med o_o

Precis. Vi får väl lära oss valska så kan vi också prata med dem? ^^
Ah exakt!
Jag är grym på valska redan.
Jag ska testa att säga något till Cykel nu och se om hon svarar..
Heeeeeeeuuuååååjj Cyåeekkeelllll duuu eäåårr fiiennn!

*Väntar*



Heeeeuuuuuuåeuhj koouuuåååmpiiies deeeuuh kaauuen seluuueeåta väääeeuunta naauuuehu!
Åh, jag är förstådd! Bekräftelse .. C':
Jag undrar hur det skulle vara om du cyklade förbi mig nån gång. Det slulle typ bli "OMG, DET ÄR CYKEL, PÅ CYKEL!"


HAHAHA, fick plötsligt en väldig lust att faktiskt cykla in på nästa event med massa mugglisar/random nördar som känner mig som cykel. Hehehe *planlägger*
OMG ja, du måste göra det!

26 sep, 2012 22:24

LunaLovegood1
Elev

Avatar


Skrivet av HannaPanna:
Skrivet av Lucy och Rose:
TRÄFFADE HannaPanna OCH LunaLovegood1 IGÅR!! OHMYGOSH ♥

[Btw; Mitt 3100 inlägg ^^]

OMFG DET VAR SÅ COOLT :'

(Grattis ^^)

JAG VET OMG VI MÅSTE GÖRA OM DET
Grattis gumman ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc2057e979b36700bc9d0ddee435c4ee9%2Ftumblr_mh0iwf8J2F1qj00lio1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2Fb93c15e19f8356bae735c195bbe4a3f3%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D8137678

26 sep, 2012 22:24

Tuggrus
Elev

Avatar


Godnatt kära vänner och undersåtar.. Nu ska jag sova

MUMS!

26 sep, 2012 22:25

Borttagen

Avatar


Det känns helt Weird att ha så lite inlägg Inte för att de spelar någon roll men

26 sep, 2012 22:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Savi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Savi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Savi:
Skrivet av Borttagen:
Oooooooohoho, märkte precis att Savi bor i Danderyd, vilket är gaanska nära mig .. :3
Och jag märkte dessutom att jag inte var vän med henne på mugglis o_O

Jasså?!? Var bor du? HAha, creeeep!
Ja gud ja! När jag fick förfrågan så bara - WHUUUUT?!?! :O
Haha ja, jag känner mig liite creepy. Jag vet vart du boooorrrr Nä, men, jag bor i Åkersberga C:
haha

Jaha! Jag har en massa kompisar som bor där! Eller typ tre-fyra ^^
åh awesome, tänk om jag vet vilka de ääär ? 0_o Okej, antagligen inte , määhn xD

HAHAH! Maybe. HAha! Nej men vi är ofta i Åkersberga. Har lanställe på Ljusertö så åker alltid genom där och typ handlar ibland. Speciellt om det är lördag. Nu har jag inte vart där på ett tag men ni har kvar godisbutiken va?
Nu vet jag inte vilken du menar, men det finns en vid willys och den är kvar c:

26 sep, 2012 22:29

Borttagen

Avatar


Måste sova....

26 sep, 2012 22:30

1 2 3 ... 7667 7668 7669 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.