@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: Haha ja, jag känner mig liite creepy. Jag vet vart du boooorrrr Skrivet av Borttagen: Oooooooohoho, märkte precis att Savi bor i Danderyd, vilket är gaanska nära mig .. :3 Och jag märkte dessutom att jag inte var vän med henne på mugglis o_O Jasså?!? Var bor du? HAha, creeeep! Ja gud ja! När jag fick förfrågan så bara - WHUUUUT?!?! :O haha Jaha! Jag har en massa kompisar som bor där! Jag är tillbaka btw så ingen behöver ringa polisen
26 sep, 2012 21:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Savi: åh awesome, tänk om jag vet vilka de ääär ? 0_o Okej, antagligen inte , määhn xDSkrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: Haha ja, jag känner mig liite creepy. Jag vet vart du boooorrrr Skrivet av Borttagen: Oooooooohoho, märkte precis att Savi bor i Danderyd, vilket är gaanska nära mig .. :3 Och jag märkte dessutom att jag inte var vän med henne på mugglis o_O Jasså?!? Var bor du? HAha, creeeep! Ja gud ja! När jag fick förfrågan så bara - WHUUUUT?!?! :O haha Jaha! Jag har en massa kompisar som bor där! 26 sep, 2012 21:59 |
|
Cykel
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Cykel: Skrivet av linnvendela: Nejmen jag tänker typ "ÅH titta där är en bild på Cykel, jag bor ganska nära henne, vad cool jag är!" och varje gång jag ser en cykel tänker jag "CYKEL!" xD Nej, det är inte besvärligt alls ^^ Klart det var en val! Doris kan också valska, ni kanske kan kommunicera med varandra, det vore faktiskt ganska coolt Hahaha, åh! Jamen alltså, vi norrpan-bor är ju faktiskt rätt coola så det har du ju rätt i Och då måste du tänka "CYKEL" ganska ofta, med tanke på alla röda cyklar som finns i den här stan, haha! Förlåt att jag infiltrerar din vardag så Men eller hur!! Doris♥♥ Hon är min mästare, det är henne jag lärt mig allt jag kan av! Och en sak till. När jag går i stan tänker jag "Cykel kanske bor där. Eller där. Eller där. Eller kanske DÄR?" Och det är lugnt. Du är ju awesome x) Jag heter Doris och inte Boris jag är en vegetarian... Och så vidare... xD Exakt sådär brukar jag med tänka!! "Här kanske jag bor? Eller här? Eller kanske här??" Haha. Åh, jaa!! Vilka minnen, den där "låten" hade jag som ringsignal på min mobil för några år sen. Så bra
26 sep, 2012 22:04 |
|
HannaPanna
Elev |
26 sep, 2012 22:04 |
|
Cykel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Cykel: Åh, jag är förstådd! Bekräftelse .. C':Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Ah exakt! Skrivet av Borttagen: Sirius (Black). hey, then we're two Och så Li, Erfa, Eriskay, Ally, Cykel, Greger och alla de där coola som man önskar att man vore kompisar med o_o Precis. Vi får väl lära oss valska så kan vi också prata med dem? ^^ Jag är grym på valska redan. Jag ska testa att säga något till Cykel nu och se om hon svarar.. Heeeeeeeuuuååååjj Cyåeekkeelllll duuu eäåårr fiiennn! *Väntar* Heeeeuuuuuuåeuhj koouuuåååmpiiies deeeuuh kaauuen seluuueeåta väääeeuunta naauuuehu! Jag undrar hur det skulle vara om du cyklade förbi mig nån gång. Det slulle typ bli "OMG, DET ÄR CYKEL, PÅ CYKEL!" HAHAHA, fick plötsligt en väldig lust att faktiskt cykla in på nästa event med massa mugglisar/random nördar som känner mig som cykel. Hehehe *planlägger*
26 sep, 2012 22:05 |
|
Cara Riddle
Elev |
26 sep, 2012 22:09 |
|
Lucy och Rose
Elev |
26 sep, 2012 22:09 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: TRÄFFADE HannaPanna OCH LunaLovegood1 IGÅR!! OHMYGOSH ♥ [Btw; Mitt 3100 inlägg ^^] OMFG DET VAR SÅ COOLT :' (Grattis ^^)
26 sep, 2012 22:10 |
|
DarkBells
Elev |
26 sep, 2012 22:12 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: åh awesome, tänk om jag vet vilka de ääär ? 0_o Okej, antagligen inte , määhn xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: Haha ja, jag känner mig liite creepy. Jag vet vart du boooorrrr Skrivet av Borttagen: Oooooooohoho, märkte precis att Savi bor i Danderyd, vilket är gaanska nära mig .. :3 Och jag märkte dessutom att jag inte var vän med henne på mugglis o_O Jasså?!? Var bor du? HAha, creeeep! Ja gud ja! När jag fick förfrågan så bara - WHUUUUT?!?! :O haha Jaha! Jag har en massa kompisar som bor där! HAHAH! Maybe. HAha! Nej men vi är ofta i Åkersberga. Har lanställe på Ljusertö så åker alltid genom där och typ handlar ibland. Speciellt om det är lördag. Nu har jag inte vart där på ett tag men ni har kvar godisbutiken va?
26 sep, 2012 22:13 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen