@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
69 69 69 69 69
jag har ont i halsen 26 sep, 2012 21:16 |
|
Neeyum
Elev |
DIRTY PAGE JAO
26 sep, 2012 21:20 |
|
Luna Chang
Elev |
Åh.. jag hatar att må illa.. och imorgon ska jag ju på tjejkväll
Hej 26 sep, 2012 21:20 |
|
t i l d a
Elev |
26 sep, 2012 21:21 |
|
ginnyw123
Elev |
26 sep, 2012 21:27 |
|
Savi
Elev |
Jag vill gå och lägga mig men måste ge kaninen mat och vågar inte gå ut när jag är ensam hemma så måste vänta tills familjen kommer hem.. seeegt.
26 sep, 2012 21:29 |
|
LolFeelings
Elev |
26 sep, 2012 21:31 |
|
Ida S
Lärare |
Haha jag vet inte ens vad jag håller på med längre... kan inte någon bara säga åt mig att LOGGA UT från mugglis och hålla mig borta?
Skriver religionhemtenta, och det går inte så bra. HAHA nu ska jag i sista delen formulera ett brev till prinsessan Madeleine och förklara varför Theravadabuddhismen vore något för henne. 1. ... Hur tilltalar man henne? Kan man börja ett brev med "Kära Prinsessan Madeleine?" owo 2. Tror ni att man... kan få plus i kanten för kreativitet snarare än bra argument? x3 Hahahaha JAG ÄR FÖR TRÖTT FÖR DETTA JUST NU... och den ska vara inne i morgon, GOD HELP ME. SORRY BUDDAH HELP ME </3 "we live together, and harry does all the cooking." 26 sep, 2012 21:32 |
|
Borttagen
|
Oooooooohoho, märkte precis att Savi bor i Danderyd, vilket är gaanska nära mig .. :3
Och jag märkte dessutom att jag inte var vän med henne på mugglis o_O 26 sep, 2012 21:33 |
|
Obliviate_
Elev |
Hm.
Snälla ni på topplistan för pengar på mugglis. Köp massa saker så jag kommer in på listan D: Men seriöst, behöver ju lver 10k för o komma in :O 26 sep, 2012 21:34 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen