@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Wrackspurt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Wrackspurt: Amazing :O Ibland önskar jag att jag själv skulle våga göra något med mitt hår, åtminstone klippa lugg, men åh... Jag kanske skulle ångra mig, eftersom jag sparat ut håret i nästan tio år.... :3 inte för att det växer något längre och det är slitet och... jag är ändå rätt nöjd över det... men lugg vore... kanske awesome.... Well, thank you Jag är helt enkelt en person som inte bryr sig särskilt mycket om just håret. Kan färga, klippa, you name it, blir det inte som jag hade tänkt mig, så bryr jag mig inte och bara accepterar det som det blev XD Försök kanske fixa luggen då? Hmpf, joo... Men är inte luggar i vägen? Det luggas väl? X) Haha, nej då 26 sep, 2012 20:13 |
|
Cara Riddle
Elev |
asså jag sitter och kollar på Cosplay kläder och jag funderar på om jag kanske skall beställa något ^^ haha känner att risken att jag använder alla mina pengar finns xD
![]()
26 sep, 2012 20:14 |
|
Wrackspurt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Wrackspurt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Wrackspurt: Amazing :O Ibland önskar jag att jag själv skulle våga göra något med mitt hår, åtminstone klippa lugg, men åh... Jag kanske skulle ångra mig, eftersom jag sparat ut håret i nästan tio år.... :3 inte för att det växer något längre och det är slitet och... jag är ändå rätt nöjd över det... men lugg vore... kanske awesome.... Well, thank you Jag är helt enkelt en person som inte bryr sig särskilt mycket om just håret. Kan färga, klippa, you name it, blir det inte som jag hade tänkt mig, så bryr jag mig inte och bara accepterar det som det blev XD Försök kanske fixa luggen då? Hmpf, joo... Men är inte luggar i vägen? Det luggas väl? X) Haha, nej då kanske ska börja med att photoshopa två bilder för att se hur det ser ut... Eller egentligen är det väl inte det som är problemet. Egentligen är det väl det att: när jag inte vill ha lugg längre, vad gör jag då? Det skulle ta... lång tid innan den växer ut bra igen och så där åh allting... >.< Don't worry, you are just as sane as I am. 26 sep, 2012 20:16 |
|
Tuggrus
Elev |
Ful, lång, fluffig, för svart, för tajt, för flaggig, för färgglad..
ÅOAKDSGPSDOGODKSPGJDSG HAR INGEN KLÄNNING JU!!!! MUMS! 26 sep, 2012 20:20 |
|
Cykel
Elev |
Skrivet av linnvendela: Nejmen jag tänker typ "ÅH titta där är en bild på Cykel, jag bor ganska nära henne, vad cool jag är!" och varje gång jag ser en cykel tänker jag "CYKEL!" xD Nej, det är inte besvärligt alls ^^ Klart det var en val! Doris kan också valska, ni kanske kan kommunicera med varandra, det vore faktiskt ganska coolt Hahaha, åh! Jamen alltså, vi norrpan-bor är ju faktiskt rätt coola så det har du ju rätt i Och då måste du tänka "CYKEL" ganska ofta, med tanke på alla röda cyklar som finns i den här stan, haha! Förlåt att jag infiltrerar din vardag så Men eller hur!! Doris♥♥ Hon är min mästare, det är henne jag lärt mig allt jag kan av! Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Ah exakt! Skrivet av Borttagen: Sirius (Black). hey, then we're two Och så Li, Erfa, Eriskay, Ally, Cykel, Greger och alla de där coola som man önskar att man vore kompisar med o_o Precis. Vi får väl lära oss valska så kan vi också prata med dem? ^^ Jag är grym på valska redan. Jag ska testa att säga något till Cykel nu och se om hon svarar.. Heeeeeeeuuuååååjj Cyåeekkeelllll duuu eäåårr fiiennn! *Väntar* Heeeeuuuuuuåeuhj koouuuåååmpiiies deeeuuh kaauuen seluuueeåta väääeeuunta naauuuehu!
26 sep, 2012 20:21 |
|
Borttagen
|
Brode sova snart.... Eller om 35 minuter
26 sep, 2012 20:23 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Cykel: Skrivet av linnvendela: Nejmen jag tänker typ "ÅH titta där är en bild på Cykel, jag bor ganska nära henne, vad cool jag är!" och varje gång jag ser en cykel tänker jag "CYKEL!" xD Nej, det är inte besvärligt alls ^^ Klart det var en val! Doris kan också valska, ni kanske kan kommunicera med varandra, det vore faktiskt ganska coolt Hahaha, åh! Jamen alltså, vi norrpan-bor är ju faktiskt rätt coola så det har du ju rätt i Och då måste du tänka "CYKEL" ganska ofta, med tanke på alla röda cyklar som finns i den här stan, haha! Förlåt att jag infiltrerar din vardag så Men eller hur!! Doris♥♥ Hon är min mästare, det är henne jag lärt mig allt jag kan av! Och en sak till. När jag går i stan tänker jag "Cykel kanske bor där. Eller där. Eller där. Eller kanske DÄR?" Och det är lugnt. Du är ju awesome x) Jag heter Doris och inte Boris jag är en vegetarian... Och så vidare... xD Jaha. 26 sep, 2012 20:27 |
|
Borttagen
|
26 sep, 2012 20:32 |
|
Pixie
Elev |
26 sep, 2012 20:33 |
|
Borttagen
|
"Don't blink. Good luck." Åhhh! Den är typ min favoritepisod! 26 sep, 2012 20:42 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen