Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7661 7662 7663 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Den här fanficen är awsome.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

26 sep, 2012 19:53

Tuggrus
Elev

Avatar


Men gud ååååh.. de här gamla trasorna till klänningar sjgoidgjdsoig

Hittade en rosa klänning nyss btw.. kan inte ha den för jag är för fet -x-'

MUMS!

26 sep, 2012 19:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av linnvendela:
Vet inte när eller varför, men jag har blivit ett fan av Cykel .__.
Sirius (Black). hey, then we're two
Och så Li, Erfa, Eriskay, Ally, Cykel, Greger och alla de där coola som man önskar att man vore kompisar med o_o

26 sep, 2012 20:00

Cykel
Elev

Avatar


Skrivet av linnvendela:
Vet inte när eller varför, men jag har blivit ett fan av Cykel .__.


Omg!!! Haha, jag gillar att du inte vet varför! Det här gjorde mig glad

Men varför en ".__."? Är det besvärligt att helt oväntat bli ett cykel-fan?

(.___.) ser ut som en val! Himla dösöt, hoppas det var en val du gjorde, för jag kan prata valiska! Heeuuuoooooehj pooouuuuååå diiieeeeuujg!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi40.tinypic.com%2Fzmgmev.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi60.tinypic.com%2Fnd0kfm.jpg

26 sep, 2012 20:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Wrackspurt:

Amazing :O
Ibland önskar jag att jag själv skulle våga göra något med mitt hår, åtminstone klippa lugg, men åh... Jag kanske skulle ångra mig, eftersom jag sparat ut håret i nästan tio år.... :3 inte för att det växer något längre och det är slitet och... jag är ändå rätt nöjd över det... men lugg vore... kanske awesome....


Well, thank you

Jag är helt enkelt en person som inte bryr sig särskilt mycket om just håret. Kan färga, klippa, you name it, blir det inte som jag hade tänkt mig, så bryr jag mig inte och bara accepterar det som det blev XD

Försök kanske fixa luggen då? bra start lite så där

26 sep, 2012 20:03

linnvendela
Elev

Avatar


Skrivet av Cykel:
Skrivet av linnvendela:
Vet inte när eller varför, men jag har blivit ett fan av Cykel .__.


Omg!!! Haha, jag gillar att du inte vet varför! Det här gjorde mig glad

Men varför en ".__."? Är det besvärligt att helt oväntat bli ett cykel-fan?

(.___.) ser ut som en val! Himla dösöt, hoppas det var en val du gjorde, för jag kan prata valiska! Heeuuuoooooehj pooouuuuååå diiieeeeuujg!

Nejmen jag tänker typ "ÅH titta där är en bild på Cykel, jag bor ganska nära henne, vad cool jag är!" och varje gång jag ser en cykel tänker jag "CYKEL!" xD

Nej, det är inte besvärligt alls ^^
Klart det var en val! Doris kan också valska, ni kanske kan kommunicera med varandra, det vore faktiskt ganska coolt
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av linnvendela:
Vet inte när eller varför, men jag har blivit ett fan av Cykel .__.
Sirius (Black). hey, then we're two
Och så Li, Erfa, Eriskay, Ally, Cykel, Greger och alla de där coola som man önskar att man vore kompisar med o_o

Precis. Vi får väl lära oss valska så kan vi också prata med dem? ^^

Jaha.

26 sep, 2012 20:05

Wrackspurt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Wrackspurt:

Amazing :O
Ibland önskar jag att jag själv skulle våga göra något med mitt hår, åtminstone klippa lugg, men åh... Jag kanske skulle ångra mig, eftersom jag sparat ut håret i nästan tio år.... :3 inte för att det växer något längre och det är slitet och... jag är ändå rätt nöjd över det... men lugg vore... kanske awesome....


Well, thank you

Jag är helt enkelt en person som inte bryr sig särskilt mycket om just håret. Kan färga, klippa, you name it, blir det inte som jag hade tänkt mig, så bryr jag mig inte och bara accepterar det som det blev XD

Försök kanske fixa luggen då? bra start lite så där

Hmpf, joo... Men är inte luggar i vägen? Det luggas väl? X)

Don't worry, you are just as sane as I am.

26 sep, 2012 20:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av linnvendela:

Skrivet av Borttagen:
Skrivet av linnvendela:
Vet inte när eller varför, men jag har blivit ett fan av Cykel .__.
Sirius (Black). hey, then we're two
Och så Li, Erfa, Eriskay, Ally, Cykel, Greger och alla de där coola som man önskar att man vore kompisar med o_o

Precis. Vi får väl lära oss valska så kan vi också prata med dem? ^^
Ah exakt!
Jag är grym på valska redan.
Jag ska testa att säga något till Cykel nu och se om hon svarar..
Heeeeeeeuuuååååjj Cyåeekkeelllll duuu eäåårr fiiennn!

*Väntar*

26 sep, 2012 20:07

LunaLovegood1
Elev

Avatar


F*****g vattenblåsa på foten som mm fick på grund av skavsår på grund av orienteringsdag med skolan det gör ont hejd.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc2057e979b36700bc9d0ddee435c4ee9%2Ftumblr_mh0iwf8J2F1qj00lio1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2Fb93c15e19f8356bae735c195bbe4a3f3%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D8137678

26 sep, 2012 20:08

Borttagen

Avatar


Jag har en konstig känsla av att jag borde vara gad över ågot... o_O

Mitt huvud är helt fucked up, och jag vet inte vad det vill, och det jag just skrev doesn't make sense ._.

26 sep, 2012 20:12

1 2 3 ... 7661 7662 7663 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.